نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هواوی در سپتامبر سال 2019 از تبلت هواوی MediaPad M6 Turbo 8.4 پرده برداشت. این گجت از جدیدترین تبلت‌های هوشمند هواوی است که از یک نمایشگر 8.4 اینچی به همراه تراشه کرین 980 مجهز شده است. پردازش اطلاعات این تبلت توسط پردازنده هشت هسته‌ای کورتکس A76 و حافظه رم 6 گیگابایت انجام می‌شود. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد ام6 توربو 8.4 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشنی معادل 2560 در 1600 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 10 تصاویر را برای کاربران نمایش می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به سیستم عامل پای 9.0 با رابط کاربری EMUI 9.1، بلوتوث 5 و رابط کاربری یو اس بی از نوع C و اسپکر های استریو مجهز به دستیار صوتی هارمن کاردن اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه از ظرفیت 128 گیگابایت برخوردار است که کاربران می‌توانند آن را تا 256 گیگابایت با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

دوربین اصلی این دستگاه هوشمند از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز در پنل پشتی بهره برده است. تصاویر ثبت شده توسط  دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد ام6 توربو کیفیت قابل قبولی دارد و به لطف فلش LED قادر است حتی در محیط‌های تاریک تصاویری خوبی را به ارمغان آورد. این دوربین قابلیت ثبت تصاویر در حابت پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این تبلت مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام6 توربو دارای ظرفیت 6100 میلی آمپر ساعت است که قدرت بالایی دارد. این دستگاه در دو رنگ قرمز و آبی در بازار به فروش می‌رسد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M6 Turbo 8.4

تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام 6 توربو 8.4 به همراه انواع گجت‌های هوشمند در مرکز تعمیرات موبایل 18 توسط تعمیرکاران حرفه‌ای امکان پذیر می‌باشد. تعمیر تبلت‌های هوشمند امری دشوار است و لازم است جهت این امر کاربران به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. در برخی مراکز تعمیرکاران به دلیل عدم دانش و مهارت کافی در این زمینه ممکن است به سایر قطعات دستگاه کاربران آسیب وارد نمایند. خوشبختانه در این مجموعه تعمیرکاران از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند و می‌توانید بدون هیچ نگرانی و با اطمینان کامل دستگاه خود را به آن‌ها بسپارید. پس از بررسی و عیب یابی دستگاه در صورت رضایت شما با اعلان هزینه اقدام به تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام6 توربو 8.4 می‌کنند.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 Turbo 8.4

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 Turbo 8.4 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات تبلت هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات تبلت هواوی MediaPad M6 Turbo 8.4روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.