نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی جدید ترین گوشی خود را در مارچ 2020  با نام ردمی نوت 9 پرو به بازار عرضه کرده است. حجم این دستگاه 209g است و بدنه ی اصلی آن ترکیبی از پلاستیک و شیشه ساخته شده است.  در قسمت جلویی این گوشی ال سی دی 6.67 اینچی با تراکم پیکسلی 395 تعبیه شده است. در بالای تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro یک حفره ی کوچک طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی جای گرفته است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 2400 در 1080 و نسبت تصویر 20 به 9 اشاره کرد. از نمایشگر این گوشی هوشمند یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردگی و آب خوردگی مراقبت می کند.

شیائومی برای تامین انرژی این نمایشگر بزرگ، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپر را در نظر گرفته است. باتری های لیتیوم پلیمری نسبت به شارژ بیش از حد حساس هستند و موجب منفجر شدن آن می شود. باتری شیائومی Redmi Note 9 Pro قابل تعویض نیست و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار انجام شود. روی درب پشت، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/1.8 دیده می شود که در حسگر های 8،5 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است. طراحان این گوشی از چیدمان منحصر به فردی برای قرار گیری این دوربین ها استفاده کرده اند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

در مجموعه ی تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل خبره ای مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر گوشی را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر کنند. تعویض قطعات گوشی Redmi Note 9 Pro  از جمله خدماتی است که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز انجام می پذیرد. شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر شیائومی ردمی نوت 9 Pro را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مجموعه ابتدا گوشی شما مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی ردمی نوت 9 پرو به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیر انجام شده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باید با تعمیر گوشی در مرکز ی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro مطلع شوند. اگر قطعه ی خاصی را مد نظر دارید و روی سایت موجود نیست می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار برای شما ارسال شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. از جمله قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.