نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا Moto G 3rd Gen در جولای سال 2015 به بازار معرفی شده است. در پنل جلویی این گوشی ال سی دی 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 قرار گرفته است. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G 3rd Gen حدود 68.9 سانتی متر مربع است و 67 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. موتورولا برای مراقبت از نمایشگر این گوشی، یک لایه ی شیشه ای گوریلا گلس Corning Gorilla Glass 3 بر روی ال سی دی قرار داده است. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 5 مگاپیکسلی و دریچه ی دیافراگم f/2.2، بالای ال سی دی این گوشی قرار گرفته است.

هارد پروگرم شده به کار رفته در این گوشی از نوع eMMC 4.5 و در حجم های 8 و 16 گیگابایتی طراحی شده است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی از نوع Android 5.1.1 در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی این گوشی دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه LED و لوگوی سایت قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2470 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto G 3rd Gen به صورت Non-removable است و قابل دسترسی توسط کاربر نیست.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G 3rd Gen

قطعات گوشی موتورولا Moto G 3rd Gen بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی موتورولا موتو جی  و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی

آن دسته از افرادی که قصد خرید قطعات گوشی Moto G 3rd Gen را دارند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنند. در ابتدا قطعه ی مورد نظر را پیدا کنید سپس با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی Moto G 3rd Gen در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.