نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیپد مینی 2019 که با نام iPad Mini 5 در بازار نشاخته می شود در مارچ 2019 به بازار معرفی شد است. این تبلت از نظر ظاهری تفاوتی با نسل قبلی ندارد و اگر این دو محصول را در کنار هم قرار دهید می فهمید که چقدر به هم شباهت دارند. جدیدترین تبلت اپل به نمایشگری از نوع IPS LCD مجهز شده که دارای قطر 7.9 اینچی است. مساحت تاچ و ال سی دی آیپد iPad Mini 5 حدود 193.3 سانتی متر مربع است و حدود 70.6 درصد پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 324 و رزولوشن نمایشگر 2048 در 1536 اشاره کرد. در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی به چشم می خورد که می توان از آن جهت عکاسی سلفی و تماس های ویدئویی استفاده کرد.

شرکت های سازنده معمولا برای تبلت ها از دوربین های پیشرفته استفاده نمی کنند زیرا افراد ترجیح می دهند تا با استفاده از گوشی خود برای عکاسی استفاده کنند تا با استفاده از تبلت 8 اینچی. حسگر استفاده شده برای دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی است ومی توانید تصاویر با کیفیت و کم نویز را ثبت کند. دوربین اصلی آیپد مینی 5 دارای قابلیت فوکوس خودکار، HDR بوده و می تواند ضبط ویدئو های فول اچ دی با فریم ریت 30 فریم در هر ثانیه پشتیبانی کند. انرژی مورد نیاز نمایشگر این تبلت را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5124 میلی آمپر تامین می کند. در صورتی که باتری آیپد iPad Mini 5  فول شارژ باشد شما می توانید به راحتی 1.5 روز از آن استفاده کنید. باتری این تبلت از نوع داخلی و غیر قابل تعویض توسط کاربر است.

تعمیر آیپد مینی iPad mini 5

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد مینی 5 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات آیپد مینی iPad mini 5، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد مینی 5

کلیه ی قطعات آیپد مینی iPad mini 5 در فروشگاه قطعات موبایل تعمیرات 118 موجود است و افرادی که قصد خرید قطعات آیپد مینی iPad mini 5 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. قطعاتی که توسط این فروگاه ارائه می شوند و یا در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.در صورتی که قیمت قطعات آیپد مینی iPad mini 5 روی سایت وارد نشده می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما هستند.