نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J5 J530 که به اسم Samsung Galaxy J5 Pro نیز شناخته می شود در سال 2017 وارد بازار شده است و برای ساخت آن از آلومینیوم استفاده شده است. این گوشی با وزن 160 گرم و ابعاد 146.2 * 71.3 * 8میلیمتر ارائه شده و می توانید از دو سیم کارت در آن استفاده نمایید. این گوشی نمایشگری به ابعاد 5.2 اینچ دارد که 71.5 درصد از صفحه رویی گوشی را در بر میگیرد. فناوری ال سی دی گوشی گلکسی جی5 پریم Super AMOLED می باشد که رزولوشن آن 720 x 1280 پیکسل است و به نسبت 16 به 9 تصاویر نمایش داده می شوند. این نمایشگر با استفاده از گلس محافظت می شود و پراکندگی پیکسلی آن 282 پیکسل در هر اینچ می باشد.

این گوشی با پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 ارائه شده است و برای پردازنده مرکزی آن تراشه Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 استفاده شده است. این گوشی با فناوری اندروید 7.0 ارائه شده است که قابل اراتقاء تا اندروید 9.0 می باشد. برای دوربین های این گوشی از سنسور های واید استفاده شده است که دوربین اصلی این گوشی دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسل ارائه شده است. باتریکه برای این گوشی استفاده شده است از نوع لیتیوم یونی می باشد که دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر می باشد که با این نسبت ها می توانید تا 21 ساعت به راحتی مکالمه نمایید و یا تا 83 ساعت موزیک گوش کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی530

تعمیر گوشی‌های هوشمند را باید به فردی مجرب و ماهر بسپارید و دقت داشته باشید که برای تعمیر آن از قطعات اورجینال استفاده شود. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می‌باشد ولی قطعات فیک نهایتا سه ماه عمر کرده و بعد از مدت کوتاهی مجددا اسیب دیده و ناچار به هزنه مجدد هستید در مرکز تعمییرات 118 بااستفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی توسط افرادی ماهر و مجرب انجام می‌شود. تعمیر کاران ما تجربه لازم در این امر را دارند و با استفاده از بهترین ابزارها تعمیر گوشی ساموسنگ J5 2017  را انجام می دهند. در این مرکز تمام قطعات اورجینال بوده و تعویض قطعات گوشی گلکسی J530 نیز با قطعات اورجینال انجام می‌شود. می توانید گوشی خود را برای ما ارسال نمایید تا بررسی شده و پس از عیب یابی و برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J530 که به تایید شما خواهد رسید تعمیر آن انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J5 2017

برای خرید قطعات گوشی باید دقت بسیاری داشته باشید، زیرا این قطعات به دو صورت فیک و اورجینال در بازار وجود دارد که هر دو شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و تشخیص آن ها بسیار دشوار می باشد. اما با خرید از مرکزی معتبر می توانید از کیفیت قطعات اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی بوده و کیفیت اولیه گوشی را باز می گردانند. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J530 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشند و با حذف واسطه ها قیمت تمام قطعات بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان این مرکز بهره برده و از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J530 نیز اطلاع یابید.