نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا به تازگی از دو گوشی اقتصادی Moto G Fast و Moto E 2020 در ژوئن سال 2020 رونمایی کرد. هر دوی این گوشی ها دارای مشخصات و سخت افزار خوبی هستند و قیمت بسیار مناسبی دارند. گوشی موتو جی فست به تراشه اسپندراگون 665 با سرعت 11 نانومتر مجهز شده است. پردازه ی اصلی را 8 هسته شامل چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 Silver تشکیل می دهد. ایجاد تجربه ی بصری و همچنین پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی پردازنده گرافیکی Adreno 610 است. این گوشی در یک نسخه با رم 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت در نظر گرفته و قابل ارتقا به کمک کارت SD می باشد.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر IPS LCD با قطر 6.4 اینچ است. وضوح تصاویر در این نمایشگر 7250 در 1560 پیکسل و در هر اینچ از نمایشگر 268 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G Fast حدود 100 سانتی متر مربع است و 82 درصد قسمت جلویی را پوشانده است. در بالای ال سی دی حفره بسیار کوچکی طراحی شده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید در روشنایی تصاویر خوبی را ثبت کنید. برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه جهت روشن شدن از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. هیچ فست شارژی برای شارژ باتری گوشی موتورولا Moto G Fast در نظر گرفته نشده و به صورت معمولی و با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ می شود.

این گوشی از دوربین سه گانه بهره می برد که دوربین اصلی دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 می باشد. موتورولا از سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در این گوشی استفاده کرده است. علاوه بر دوربین ها روی درب پشت موتورولا Moto G Fast، شاهد حسگر اثر انگشت هستیم که در مرکز قرار گرفته و از سرعت بالایی نیز برخوردار است. روی لبه ی پایینی دستگاه جک هدفون 3.5 میلیمتری و پورت شارژ USB-C دیده می شود. این گوشی از استاندارد IP52 بهره می برد که مانع از ورود آب و گرد و غبار به داخل دستگاه می شود.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G Fast

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Moto G Fast و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Moto G Fast قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی فست

امکان خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G Fast به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto G Fast روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.