نمایش 1–8 از 10 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی شیائومی با عرضه ی گوشی های سری ردمی توانسته بخش میانی بازار را در دستان خود بگیرد. گوشی های تولید شده در این خانواده همگی از یک زبان طراحی و سخت افزاری بهره می برند و در سطوح مختلف، قدرت و ساختار متفاوتی دارند. شیائومی گوشی Redmi Note 8 را با بدنه ای شیشه ای در آگوست سال 2019 به بازار معرفی کرده است. فریم اصلی از پلاستیک ساخته شده و از طراحی بسیار زیبا و براقی بهره می برد. در قاب جلویی گوشی نمایشگر IPS LCD با قطر 6.3 اینچ قرار گرفته است. تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 8 کیفیت FULL HD دارد و در هر اینچ از نمایشگر حدود 409 پیکسل نمایش داده می شود. رنگ ها در این نمایشگر ها بسیار واقعی تر به نظر می رسند اما خبری از پویایی رنگ ها در نمایشگر نیست. یک لایه Corning Gorilla Glass 5 بر روی نمایشگر قرار داده شده است تا از ال سی دی در برابر آسیب دیدگی مراقبت کند.

چیپ ست اسنپدراگون 665 برای این گوشی در نظر گرفته شده است که در اواسط سال 2019 معرفی شده است. این چیپست معماری 11 نانومتری دارد و نسبت به نسل های قبلی مصرف انرژی بهینه تری دارد. روی این چیپست پردازنده ی 8 هسته ای قرار گرفته است و با کمک آن می توانید از چند برنامه به طور همزمان استفاده کنید. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 64 گیگابایت به بازار وارد شده است. سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری MIUI 11 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را بر عهده دارد و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داده است. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 8 با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در یک روز و نیم استفاده ی نیمه سنگین همراهی می کند.

دوربین سلفی در بالای ال سی دی و داخل یک ناچ قطره ای تعبیه شده است. سنسور  13 مگاپیکسلی به  لنز واید، دریچه ی دیافراگم f/2.0 بهره مند شده است.  قاب پشتی دستگاه میزبان 4 دوربین است که به صورت عمودی در گوشه ی سمت چپ دستگاه قرار گرفته اند. این دوربین ها کمی بیرون زدگی دارند و به راحتی روی سطح صاف قرار نمی گیرند. دوربین ها به ترتیب شامل سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمر و نهایت لنز آخر هم سنسور 2 مگاپیکسلی دارد و یک لنز ماکرو می شود. لنز اولترای این دوربین می تواند تا 119 درجه را پوشش دهد و دارای دریچه ی دیافراگم f/2.2 می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 8

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 8 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 8 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 8 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.