نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

در مارس سال 2018 هواوی یکی از محصولات مقرون به صرفه خود را با نام گوشی هواوی P20 Lite رونمایی کرد. این گوشی در قبال مشخصات فنی‌اش قیمت بسیار مناسبی دارد و این امر موجب جلب نظر کاربران شده است. جنس بدنه‌ی این دستگاه ترکیبی از شیشه و فلز است که به کاربران حس یک کالای گران قیمت و لوکسی را به کاربران القا می‌کند. ال سی دی گوشی هواوی پی 20 لایت تصاویر را با وضوح و رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل و تراکم پیکسلی 482 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر از اندازه‌ی 5.84 اینچی بهره برده است که تقریبا 80 درصد از پنل جلویی گوشی را دربر گرفته است. فناوری به کار رفته در ساخت این نمایشگر از نوع  LTPS IPS LCD می‌باشد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه‌ی 8.0، پردازنده‌ی 8 هسته ای و ارائه دستگاه در سه نسخه‌ی 32، 64 و 128 گیگابایتی از جمله مشخصات سخت‌افزاری هواوی پی 20 لایت است.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 20 لایت با دو سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر ترکیب شده است. این دوربین تصاویر خوبی را برای کاربران ثبت می‌کند همچنین از قابلیت‌هایی همچون ثبت تصاویر در حالت پانوراما، اچ دی آر و فلش ال ای دی برخوردار می‌باشد. کاربران با استفاده از این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری قدرتمند 3هزار میلی آمپری تامین می‌شود. کاربران می‌توانند جهت شارژ باتری گوشی هواوی پی 20 لایت از یک شارژر 18 واتی استفاده نمایند.

تعمیر گوشی هواوی  P20 Lite

با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند امروزه یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های هوشمندی است که توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه ممکن است پس از مدت زیادی استفاده به دلایلی همچون ضربه، آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب شود که نیاز به تعمیر پیدا خواهند کرد. تعمیر گوشی هواوی پی 20 لایت نیز یکی از خدماتی است که مرکز تعمیرات موبایل 118 به کاربران ارائه می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا با عرضه و استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی هواوی پی 20 لایت و سایر قطعات انواع گوشی‌های هوشمند بهترین خدمات رسانی را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکاران این مرکز از بهترین تعمیرکاران هستند که قطعات معیوب دستگاه شما را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان تعمیر خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هواوی  P20 Lite

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P20 Lite را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی  P20 Lite موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد