نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی با عرضه ی گوشی های خانواده ی ردمی 7 توانسته بازار رقابتی میان رده ها را به دست بگیرد. این کمپانی گوشی Redmi Note 7S را در می 2019 به بازار معرفی کرده است. این اسمارتفون طراحی شیک و با دوامی دارد و همچنین از عملکرد مناسبی بهره می برد. فریم اصلی از پلاستیک ساخته شده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. از دیگر نقاط قوت بدنه ی دستگاه می توان به شیشه ی گوریلا گلس 5 اشاره کرد که پنل جلویی و پشتی دستگاه را پوشانده است. نمایش محتوای بصری دستگاه بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.3 اینچ می باشد. رزولوشن تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 7S فول اچ دی می باشد و دارای نسبت تصویر 19.5 به 9 است.  مساحت نمایشگر 97.4 سانتی متر مربع است و حدود 81.3 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.0 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در بالای ال سی دی بریدگی ناچ قطره ای طراحی شده و دوربین سلفی داخل آن جای گرفته است. عکس هایی که با این دوربین ثبت می شوند بسیار با کیفیت هستند. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی ثبت کنید و یا تماس تصویری برقرار کنید. در قسمت پشتی دستگاه دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. دوربین اصلی گوشی Redmi Note 7S از لنز 48 مگاپیکسلی بهره می برد و دارای دریچه ی دیافراگم F/1.8 می باشد. از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به فوکوس خودکار،پانوراما، عکسبرداری در حالت شب (Night Mode)، قابلیت HDR و Gyro EIS اشاره کرد. در کنار دوربین اصلی، لنز 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F/2.2 قرار گرفته و هنگام عکاسی پرتره فعال می شود. ضمنا یک چراغ فلش LED دوگانه هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل اندروید 9 با رابط کاربری MIUI 11 روی گوشی نصب شده است. تراشه اسپندراگون 660 کوآلکوم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که طی یک فرآیند 14 نانومتری تولید می شود. پردازنده ی مرکزی از 8 هسته شامل چهار هسته Kyro 260 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتزی و چهار هسته Kyro 260 با فرکانس کاری تقویت شده 2.2 گیگاهرتزی تشکیل شده است. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 512 نیز وظیفه ی آنالیز داده های گرافیکی را بر عهده دارد. انرژی مورد نیاز گوشی را برای روشن شدن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی شیائومی Redmi Note 7S با کمک فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را همراهی می کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 7S

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 7S و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض گوشی شیائومی Redmi Note 7S وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 7 اس

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 7S به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 7S روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.