نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia XA در فوریه سال 2016 توسط کمپانی معروف و قدرتمند سونی معرفی شد. این گوشی با ابعاد 143.6 x 66.8 x 7.9 میلی متری و وزن 137.4 گرمی از بدنه‌ی پلاستیکی و فریمی فلزی ساخته شده است. سونی در ساخت نمایشگر این گوشی از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا XA با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 71 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است. تصاویر در این نمایشگر دارای رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ می‌باشند. حافظه‌ی داخلی این گوشی یا همان هارد پروگرم شده این گوشی از نوع eMMC 5.1 است که دارای 16 گیگابایت ظرفیت دارد. در صورتی نیاز کاربران به حافظه بیشتر می‌توانند از کارت SD یا حافظه جانبی استفاده نمایند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XA دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 می‌باشد که تصاویر با کیفیت و خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دوربین از قابلیت‌های ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و فلش LED پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 شده است که همانند دوربین پشت قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد. انرژی الکتریکی این گوشی توسط یک باتری 2300 میلی آمپری تامین می‌شود. باتری گوشی سونی اکسپریا XA در صورت شارژ کامل می‌توانند تا 10 ساعت مکالمه صوتی و 55 ساعت پخش موزیک را برای کاربران فراهم نماید.

تعمیر گوشی سونی Xperia XA

تعمیر گوشی سونی اکسپریا XA یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران این مجموعه به کاربران ارائه می‌دهند. قطعات الکتریکی گوشی‌های هوشمند بسیار حساس و آسیب پذیر می‌باشند و ممکن است در اثر برخورد با ضربه و یا آب دچار آسیب شده و در عملکرد کلی دستگاه دچار اختلال نمایند. لازم است در صورت خرابی قطعات داخلی گوشی خود جهت تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا XA خود حتما به تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب این مجموعه مراجعه نمایید. در این مرکز تعمیرکاران در ابتدا دستگاه کاربران را عیب یابی کرده و با اعلان هزینه و موافقت کاربران اقدام به تعمیر و یا تعمیر دستگاه خواهند کرد. در این مجموعه از قطعات و ابزارآلات اورجینال استفاده شده و به کاربران گارانتی معتبر قطعات نیز ارائه می‌شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده‌ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی سونی Xperia XA را در این مجموعه گرد آوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی سونی Xperia XA می‌توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی سونی Xperia XA مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده‌ی خدمت رسانی به شما هستند.