نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

سامسونگ گوشی تاشو Z Fold 2 5G را با دوربین و باتری قوی تر در آگوست سال 2020 به بازار معرفی کرده است. این گوشی از نمایشگر داخلی لمسی خازنی Dynamic AMOLED 2X با قطر 7.6 اینچ بهره می برد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G حدود 181 سانتی متر مربع است و نزدیک به 89 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می برد از دیگر ویزگی های آن می توان به رزولوشن تصویر 1768 در 2208 و تراکم پیکسلی 372 اشاره کرد. نمایشگر بیرونی گوشی دارای رزولوشن تصویر 816 در 2260 و قطر 6.23 اینچ می باشد. هر دو نمایشگری که در این گوشی به کار برده شده اند از +HDR10 پشتیبانی می کنند.

هر دوی این نمایشگرها به دوربین سلفی مجهز شده اند. در این گوشی خبری ار ناچ قطره ای نیست و در بالای ال سی دی بریدگی بسیار کوچکی وجود دارد و داخل آن دوربین 10 مگاپیکسلی جای گرفته است. این دوربین ها از ویژگی های یکسانی بهره می برند و دارای لنز واید 26 میلی متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 می باشند. قسمت پشتی دستگاه میزبان ماژول مستطیل شکلی است که داخل آن مجموعه ی دوربین های گوشی جای گرفته اند. ترکیب 3 تایی دوربین اصلی گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold2 5G متشکل از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین التراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی می باشد. لازم به ذکر است دوربین اصلی این گوشی از لرزشگیر اپتیکال یا OIS بهره می برد. این گوشی در دو رنگ برنزی و مشکی عرضه می شود که این رنگ ها پوششی مات و جذابیت خاصی را دارند.

انرژی مورد نیاز دستگاه را برای روشن شدن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تامین می کند. فست شارژ 25 واتی برای شارژ باتری گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G در نظر گرفته شده است که می تواند باتری گوشی را در مدت زمان کوتاهی شارژ  کند. این گوشی همچنین از فناوری های شارژ وایرلس 11 واتی و شارژ معکوس 9 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی نیروی پردازشی خود را از چیپست +Snapdragon 865 کوالکام 7 نانومتری می گیرد. حافظه ی داخلی 256 گیگابایت پرسرعت UFS 3.1 برای آن در نظر گرفته شده است. از پردانده ای که در این گوشی استفاده شده به عنوان اولین پردازنده ی موبایل دنیا با  سرعت کلاک بالای ۳ گیگاهرتز یاد می‌شود.

تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 2 5G

امکان خرید قطعات سامسونگ گلکسی زد فولد 2 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 2 5G  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.