نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی در آخرین روزهای ماه دسامبر سال 2017 دو گوشی میان رده ی ردمی 5 و ردمی 5A را به بازار عرضه کرده است. این شرکت در تلاش است تا گوشی های میان رده و با کیفیت بالا را در بازار وارد کند. در بخش سخت افزاری، قلب تپنده ی ردمی 5 را چیپ اسنپدراگون 450 تشکیل می دهد. پردازشگر اصلی این چیپست شامل 8 هسته ی پردازشی از نوع A53 و حداکثر فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز را در اختیار کابر قرار می دهد. این چیپست از پایین رده های شرکت کوالکوم به شمار می رود که به لطف استفاده از فناوری های جدید، بازدهی نزدیک تری نسبت به اسنپدراگون 625 دارد. سیستم عامل در نظر گرفته شده، نسخه ی 7.1.2 اندروید است و این سیستم عامل به رابط کاربری MIUI نسخه ی 9.2 مجهز شده است.

بیشتر قاب پشتی ردمی 5 از آلومینیوم ساخته شده و برای ساخت لبه های آن از پلاستیک مستحکم بهره گرفته شده است. در بالای دستگاه IR بلستر (اینفرارد) به چشم می خورد که به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند دستگاه های الکترونیکی مانند تلوزیون را کنترل کند. اسکنر اثر انگشت، دوربین اصلی و فلش LED به صورت عمودی در وسط درب پشت جای گرفته اند. این شرکت تصمیم گرفته است تا برخلاف گوشی های دیگر که از دوربین های دوگانه و سه گانه بهره می برند، در این گوشی از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f / 2.2 استفاده کند. ویژگی پرتره در این گوشی وجود ندارد و فقط در محیط هایی با نور مناسب می تواند تصاویر خوبی را ثبت کند. دوربین جلو Redmi 5 با سنسور 5 مگاپیکسلی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید تصاویر با کیفیت ثبت کنید و مکالمه ویدئویی داشته باشید.

در قست جلویی گوشی شیائومی ردمی 5 نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 قرار گرفته است. این نسبت تصویر، باعث می شود دستگاه آرگونومی بهتری برای دسترسی داشته باشد. رزولوشن نمایشگر آن HD و تراکم پیکسلی برابر 282 است. از ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 5 یک لایه شیشه ایProtection Corning Gorilla Glass در برابر آسیب دیدگی و شکستگی مراقبت می کند. مساحت این نمایشگر 83.8 سانتی متر مربع است و حدود 75.9 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. برای تامین انرژی این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر بهره گرفته شده است. در صورت استفاده ی معمولی، مرور وب، عکس گرفتن و بازی، باتری گوشی شیائومی Redmi 5 شما را تا یک روز همراهی می کند. شارژ کامل باتری به 2 ساعت وقت نیاز دارد و از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 5

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 5 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Redmi 5  قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 5

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi 5 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات شیائومی Redmi 5 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.