نمایش 1–8 از 19 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S7 با اندک تغییر ظاهری نسبت به نسل پیشین خود در سال 2016 وارد بازار شد. اما کیفیت قطعات این گوشی تغییرات بسیاری داشته و نسبت به هم رده های خود از کیفیت بالاتری برخوردار است. در این گوشی از صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED استفاده شده است که رزولوشون آن 1440 x 2560 پیکسل بوده و به کمک پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP12، تصاویری با کیفیت بالا به نمایش می گذارد. کورنینگ گوریلاگلس 4 که محافظی ضد رطوبت و ضدخشی می باشد که بر روی ال سی دی 5.1 اینچی و درب پشت فلزی آن استفاده کرده اند. تراشه اصلی این گوشی از نوع Exynos 8890 Octa می باشد و برای سی پی یو از Octa-core استفاده شده است.

حافظه داخلی آن از نوع UFS 2.0 می باشد و در دو ظرفیت 32 و 64 گیگی ارائه شده است. امکان استفاده از کارت حافظه خارجی در این گوشی فراهم می باشد ولی باید از خشاب سیم دوم برای کارت حافظه استفاده کنید. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی که هر دو با دیافراگم f/1.7 ارائه شده اند از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد. باتری گوشی از نوع  لیتیوم یونی بوده و در ظرفیت 3000 میلی آمپر ساخته شده است. برای شارژ کردن گوشی می توانید از شارژ سریع آن با قدرت 15 وات استفاده کنید اما به کمک شارژ بیسیم نیز می توانیداین گوشی را شارژ نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس7

 وسایل الکترونیکی معمولا با خیس شدن، نوسانات داخلی و… آسیب دیده و از کار می افتند. گوشی های همراه نیز یکی از این ابزارها می باشند که در صورت رعایت نکات ایمنی تا چند سال می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر یکی از قطعات این گوشی آسیب ببیند، از آنجایی که بر دیگر قطعات تاثیرگذار می‌باشد، باید آن قطعه را تعویض یا تعمیر نمایید. اما دقت داشته باشید که برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S7 معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. در این مرکز با استفاده از بهترین ابزار گوشی شما تعمیر می‌شود. از طرفی تعمیرکاران ما مهارت بالایی در این زمینه داشته با خیالی آسوده می توانید تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید. قطعات گوشی سامسونگ S7 تماما اورجینال بوده و به همین دلیل کیفیت اولیه گوشی بازگردانده می‌شود.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S7

برای خرید قطعات گوشی گلکسی S7 و یا خرید قطعات دیگر گوشی ها به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. دقت در سابقه و مجوزهای مرکز می تواند یکی از راه های انتخاب یک مرکز معتبر باشد. همچنین میزان رضایت مشتریان نیز می تواند در انتخاب مرکز تعیمراتی تاثیرگذار باشد. مرکز تعیمرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب توانسته با رعایت قوانین مشتری مداری و استفاده از بهترین ابزار و بهترین قطعات تا حد بالایی میزان رضایت مشتریان خود را جلب نماید. علاوه بر تعمیر قطعات گوشی Samsung S7 می‌توانید خرید قطعات را از فروشگاه مرکز انجام دهید. در فروشگاه این مرکز قیمت قطعات به دلیل فروش مستقیم بسیار پایین می‌باشد. پیش از خرید هر قطعه با تماس تلفنی می‌توانید با مرکز تمام گرفته و علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی  Galaxy S7 از مشاوره رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.