نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

شاید شما هم پس از مدتی استفاده از گوشی موتورولا moto G9 power با یک سری مشکلات مواجه شده‌اید. مشکلات تلفن همراه بسیار رایج است و جای نگرانی ندارد. ما در اینجا شما را با علائم خرابی هر قطعه و راه‌های مراقبتی آن آشنا می‌کنیم. تا در حد ممکن از آسیب دیدن گوشی خود جلوگیری کنید. و با اطلاع از علائم متوجه شوید مشکل از کدام قطعه می‌باشد. گوشی موبایل از قطعات گوناگونی تشکیل شده است. یک سری از قطعات با گذشت زمان و استفاده زیاد عمرشان به پایان می‌رسد و نیاز به تعویض دارند مانند باتری. یک سری از قطعات هم به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی شوند مانند تاچ و ال سی دی، هارد، سوکت شارژ و بسیاری از قطعات دیگر. برخی از مشکلات تلفن همراه هم ممکن است از نرم‌افزار آن باشد. مشکلات نرم‌افزاری گاهی با کمی تغییرات در تنظیمات، ریست کردن، ریست فکتوری کردن قابل حل می‌باشند. گاهی هم مشکلات به گونه‌ای می‌باشد که خود کاربر قادر به حل آن نیست و باید حتما از متخصصان نرم‌افزار کمک بگیرید. برخی از متداول‌ترین مشکلات سخت‌افزاری گوشی اعم از شکستن تاچ و ال سی دی، سوختن باتری، سوختن هارد، خرابی سوکت شارژ و بسیاری دیگر می‌باشد. در ادامه به شما می‌گوییم که در صورت مواجه شدن با هر کدام، برای تعمیر گوشی موتورولا moto G9 power باید چه کارهایی را انجام دهید.

 

repair moto G9 power

شکستن تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G9 power

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی moto G9 power برابر با 6.8 اینچ است. نوع صفحه نمایش این گوشی از نوع IPS LCD است که ویژگی‌های مختص به خود را دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 83.1 درصد می‌باشد. وضوح تصویر این گوشی برابر با 720 در 1640 پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی 263 پیکسل در اینچ می‌باشد. امروزه یکی از متداول‌ترین مشکلاتی که برای گوشی همراه پیش می‌آید، این است که به یکباره ضربه محکمی می‌بیند و تاچ و ال سی دی آن از کار می‌افتد. همچنین ریختن مایعاتی مانند آب، چای، آبمیوه روی گوشی باعث سوختن تاچ و ال سی دی می‌شود. در تلفن‌های همراه تاچ ال سی دی بخش حساس گوشی می‌باشد پس بهتر است از آن مراقبت کنید. حتما برای نمایشگر گوشی خود از محافظ استفاده کنید. علاوه بر جلوگیری از خط و خش از شدت ضربه نیر می‌کاهد. از قاب مناسب گوشی استفاده کنید. به محل قرارگیری گوشی توجه داشته باشید. اما به هر حال اگر گوشی شما صدمه دیده و نیاز به تعویض ال سی دی گوشی موتورولا moto G9 power دارید، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G9 power

باتری گوشی موتورولا moto جی 9 پاور دارای ظرفیت 6000 میلی آمپرساعت می‌باشد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمر می‌باشد. گوشی موتورولا moto G9 power همانند دیگر گوشی‌های امروزی درش پلمپ شده است و باتری غیرقابل جابه جایی می‌باشد. این گوشی مجهز به قابلیت شارژ سریع 20 واتی می‌باشد. یک سری علائم وجود دارد که خبر از خرابی باتری را می‌دهند. تعدادی از آن‌ها را برای شما آورده‌ایم تا در صورت مواجه شدن با آن‌ها بدانید که مشکل از باتری گوشی می‌باشد.

  1. در صورتی که شارژ گوشی شما زود خالی می شود احتمال خرابی دارد.
  2. اگر گوشی به یکباره خاموش می‌شود ممکن است مشکل از باتری باشد.
  3. اگر فقط در هنگامی که گوشی به شارژ هست قابل استفاده هست به احتمال زیاد نیاز به تعویض باتری دارید.

خراب شدن باتری امری طبیعی است. مهم این است که برای رفع آن و تعویض باتری گوشی موتورولا moto G9 power حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی موتورولا moto G9 power

همان طور که می‌دانید هارد گوشی همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد. کمپانی موتورولا گوشی moto G9 power خود را با حافظه داخلی 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. یک حافظه داخلی بالا مناسب برای افرادی که اطلاعات زیادی را در گوشی خود ذخیره می‌کنند. نشانه‌های مختلفی وجود دارد که خبر از خرابی هارد گوشی را می‌دهد. برخی از این علائم را با هم بررسی می‌کنیم. تا در صورت مواجه شدن با آن متوجه شویم که مشکل از هارد گوشی می‌باشد.

  • پس از اینکه گوشی خود را ریست فکتوری می‌کنید می‌بینید که هنوز اطلاعات داخل گوشی می‌باشد و حذف نشده است.
  • بعد از اینکه رام را نصب کردید، یا فلش کردن و یا ریست فکتوری گوشی به طور کامل خاموش شود. این نشانه خبر از خرابی هارد را می‌دهد.
  • خودبه خود گوشی ری‌استارت می‌شود و یا خیلی هنگ می‌کند.

در صورتی که با هر یک از علائم بالا مواجه شدید و اگر هارد گوشی موتورولا موتو جی ۹ پاور شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. برای محافظت از هارد گوشی بهتر است زمانی که حافظه پر است آن را زودتر خالی کنید. برنامه‌هایی که گرافیک بالایی دارند حذف کنید.

مشکل سوکت شارژ گوشی موتورولا موتو moto G9 power

سوکت شارژ اولین قسمت برای شارژ گوشی موبایل می‌باشد. در صورتی که گوشی شما مشکل شارژ شدن دارد بهتر است حتما سلامت سوکت شارژ را بررسی کنید. دلایلی از جمله کثیفی و تجمع گردوغبار، شل شدن پایه‌های سوکت یا همچنین آب خوردگی باعث مشکلاتی مثل شارژ نشدن ، به کامپیوتر متصل نشدن و حتی در برخی موارد باعث خاموشی گوشی می‌شود. که ابتدا باید محل سوکت شارژ را تمیز کنید که اگر مشکل از کثیفی به وجود آمده برطرف شود. بعد پایه ها را تجدید لحیم و در آخر در صورتی که مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض سوکت شارژ کنید. برای تعویض سوکت شارژ گوشی موتورولا moto G9 power حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی موتورولا moto G9 power

گاهی اوقات برای گوشی موبایل مشکلی به وجود می‌آید که باید اقدام به تعویض قطعات آن کرد. برخی از قطعات بسیار حساس هستن و تعویض آن‌ها نیاز به مهارت و دانش فنی می‌باشد. در مجموعه ما تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۹ پاور به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. اگر فرصت مراجعه حضوری را ندارید و یا ساکن تهران نیستید می‌توانید گوشی خود را با پیک و پست برای ما ارسال کنید. پس از تعمیر گوشی، دستگاه شما به همراه اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. چنانچه ساکن تهران هستید می‌توانید از پیک رایگان مجموعه تعمیرات ۱۱۸ استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G9 power

در دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه و تبلت‌ها که زیاد استفاده می‌شوند استفاده از قطعات اصل و اورجینال مهم‌ترین نکته می‌باشد. مجموعه تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر این دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا moto G9 power را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. در صورتی که قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کردید اما قیمت آن درج نشده بود. می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت قطعات گوشی موتورولا moto G9 power بروز محصول مطلع شوید‌. تعهد و احترام به مشتری از الزامات کار در مجموعه ما می‌باشد. با اطمینان خاطر خرید کنید.