نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia XZ2 Premium در آوریل سال 2018 با ابعاد 158 x 80 x 11.9 میلی متر و وزن 236 گرم توسط کمپانی سونی معرفی شد. بدنه‌ی این گوشی بسیار زیبا طراحی شده است چرا که در پنل جلویی و قاب پشت آن از شیشه استفاده شده است و همین امر باعث ظاهر بسیار شیک و جذاب آن می‌شود. این گوشی از استاندارد IP65/IP68 پشتیبانی می‌کند که منجر به مقاوم شدن گوشی در برابر آب و گرد و غبار می‌شود. این دستگاه تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. تاچ و ال سی دی گوشی اکسپریا XZ2 پریمیوم از نوع IPS LCD ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. اندازه‌ی این نمایشگر 5.8 اینچ است که تصاویر را با نسبت تصاویر 16:9 نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش 72 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است و کاربران شاهد تصاویری با کیفیت و رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 765 پیکسل بر اینچ هستند. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این گوشی 64 گیگابایت با 6 گیگ رم در نظر گرفته شده است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا XZ2 پریمیوم مجهز به دو سنسور 19 و 12 مگاپیکسلی شده است. دوربین دوگانه پشت این گوشی تصاویر بسیار واضح همراه با جزئیات را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دوربین با قابلیت پشتیبانی از ویژگی‌های پانوراما و HDR و فلش ال ای دی به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های بسیار روشن و یا تاریک را فراهم می کند. کاربران می‌توانند با سه کیفیت 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثاینه و 1080 پیکسلی با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و 1080 پیکسلی با نرخ 960 فریم بر ثانیه ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین جلو این گوشی نیز به یک لنز 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 پریمیوم از نوع لیتیم یونی غیرقابل تعویض است که با ظرفیت 3540 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می سازد.

تعمیر گوشی سونی Xperia XZ2 Premium

تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مرکز در تلاشند تا بهره گیری از قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه نمایند. متاسفانه برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت کافی و عدم استفاده از قطعات مرغوب جهت تعویض قطعات گوشی مانند تعویض قطعات گوشی سونی Xperia XZ2 Premium خدمات بی کیفیتی را ارائه کرده که این امر موجب نارضایتی مشتریان خواهد شد لذا به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی سونی Xperia XZ2 Premium خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. در این مجموعه تعمیرکاران خبره با عیب یابی دقیق دستگاه و اعلام هزینه به مشتریان در صورت رضایت آنان اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia XZ2 Premium

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 پریمیوم را به تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. خرید قطعات و ابزارآلات جزئی از وظایف کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل است که لازم است با دقت بالایی انجام شود. استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در جلب رضایت مشتریان بسیار قابل اهمیت می باشد. مرکز تعمیرات 118 مفتخر است با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. تعمیرکاران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد2 پریمیوم با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.