نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

 

گوشی اچ تی سی One M9 Plus در مارس سال 2015 توسط کمپانی HTC معرفی شد. این گوشی دارای وزن 168 گرمی و ابعاد 151 x 72 x 9.6 میلی متر می‌باشد و از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کنند بنابراین کاربران می‌توانند از دو سیم کارت استفاده نمایند. ال سی دی گوشی اچ تی سی وان 9پلاس از اندازه‌ی 5.2 اینچ برخوردار است که به طور تقریبی 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر از نوع Super LCD3 طراحی شده است که منجر به میزان روشنایی و وضوح بالای تصاویر و متون می‌شود همچنین قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. از مشخصات فنی این گوشی می‌توان به رم 3 گیگ، سیستم عامل اندروید 5.2، تراشه مدیاتک MT6795T، پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 را نام برد. هارد پروگرم شده این دستگاه از نوع eMMC 5.0 می‌باشد که از ظرفیت 32 گیگابایتی بهره برده است و کاربران می‌توانند در صورت عدم کافی بودن ظرفیت حافظه از کارت حافظه استفاده نمایند.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ام9 پلاس به یک لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 با فوکوس خودکار و یک سنسور 2.1 مگاپیکسلی مجهز شده است. ترکیب این دو لنز تصاویر خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. کاربران با استفاده از این دوربین می‌توانند تصاویری با حالت‌های پانوراما و HDR ثبت کنند و به کمک فلش دوگانه LED در محیط‌های کم نور و تاریک به راحتی عکاسی کنند. تصویر برداری با دوربین پشت این گوشی با کیفیت‌های 2160 پیکسلی، 1080 پیکسلی و 720 پیکسلی با ضبط صدای استریو امکان پذیر می‌باشد. انرژی برقی این دستگاه توسط یک باتری 2840 میلی آمپری تامین می‌شود. باتری گوشی اچ تی سی وان ام 9 پلاس از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و با یک بار شارز کامل آن برای کاربران امکان مکالمه صوتی  را تا 13 ساعت فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی اچ تی سی One M9 Plus

خوشبختانه امکان تعویض قطعات اچ تی سی One M9 Plus وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می‌شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی اچ تی سی One M9 Plus به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9 Plus

تعمیرکاران جهت تعمیر دستگاه‌های هوشمند مشتریان خود به قطعات و ابزارآلات دقیق و اصل نیاز دارند. استفاده از قطعات اورجینال موجب جلب رضایت مشتریان و همچنین گسترش در کسب و کار تعمیرکاران خواهد شد لذا به تعمیرکاران این حوزه توصیه می‌کنیم از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نمایند. خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال در مرکز تعمیرات 118 به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر می‌باشد. این مرکز دارای چندین سال سابقه فروش و تعمیر انواع قطعات گوشی‌های هوشمند می‌باشد بنابراین می‌توانید جهت خرید قطعات مانند خرید قطعات گوشی اچ تی سی وان ام 9 پلاس اقدام نمایید. پس از خرید از این مجموعه به مشتریان عزیز فاکتور خرید و گارانتی معتبر شرکت ارائه می‌گردد. جهت اطلاع از قیمت محصولات مانند قیمت قطعات گوشی اچ تی سی وان ام9 پلاس با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.