نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر هر یک از قطعات گوشی موتورولا moto G20 شما خراب شده است و کار با گوشی برای‌تان متوقف شده است نگران نباشید. مشکلات مربوط به تلفن همراه به کمک تعمیرکاران کاربلد به راحتی قابل حل است. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. معمولا تلفن همراه در معرض دو آسیب اساسی قرار دارد که بیشتر کاربران از آن‌ها می‌نالند. یکی از آن‌ها آب خوردگی است. آب خوردگی دشمن جان بسیاری از قطعات تلفن همراه از جمله تاچ و ال سی دی، باتری، هارد و اسپیکر گوشی می‌باشد. حتما در مکان‌هایی که احتمال ورود مایعات به گوشی زیاد است از گوشی خود مراقبت کنید. از دلایل دیگر می‌توان به ضربه خوردگی و یا افتادن از ارتفاع اشاره کرد. در صورتی که ضربه شدیدی به گوشی وارد شود باعث شکستن ال سی دی، شکستن درب پشت و شیشه دوربین و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. در ادامه رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه را به طور اختصاصی بررسی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

تعمیر قطعات گوشی موتورولا moto G20

خرابی های رایج در گوشی موتورولا

خرابی‌هایی که در تلفن همراه بروز پیدا می‌کند به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شوند. اگر گوشی شما دچار مشکل نرم‌افزاری شده است گاهی به راحتی قابل حل است. ابتدا می‌توانید مشکل ایجاد شده را سرچ کرده و راه حل رفع آن را بیابید و با کمی تغییر در تنظیمات مشکل را به راحتی حل کنید. همچنین می‌توانید با ریست یا ریست فکتوری مشکلات نرم‌افزاری را رفع کنید. اما دسته دیگر از مشکلات، سخت‌افزاری هستند که به مراتب سخت‌تر از مشکلات نرم‌افزاری رفع می‌شود. هر کسی قادر به تعمیر و یا تعویض قطعات خراب نمی‌باشد حتما باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G20

تعمیر قطعات گوشی موتورولا moto G20

تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G20 از نوع IPS LCD می‌باشد. اندازه این صفحه نمایش 6.5 اینچ است. نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 81.6 درصد است. رزولوشن در این نمایشگر 720 در 1600 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 270 پیکسل در اینچ است یعنی در هر اینچ از طول و عرض صفحه نمایش 270 پیکسل کنار هم قرار گرفته است. نسبت ابعاد تصویر در این گوشی 20:9 است. نرخ نوسازی در این نمایشگر 90 هرتز است.
از جمله متداول‌ترین خرابی‌ها در تلفن همراه خرابی تاچ و ال سی دی گوشی می‌باشد. پس نگران نباشید. با تعویض قطعه مورد نظر عملکرد سابق گوشی‌تان بازگردانده می‌شود. فقط کافی‌ست گوشی خود را به یک تعمیرکار زُبده بسپارید. ما در این مسیر شما را همراهی می‌کنیم. گاهی ممکن است گوشی شما دچار آب خوردگی شود و تاچ و ال سی دی گوشی شما بسوزد. گاهی هم ممکن است براثر یک ضربه محکم ال سی دی گوشی بشکند. از آنجایی که ال سی دی گوشی یک قطعه گران است حتما باید از آن مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود. حتما برای صفحه نمایش گوشی خود از محافظ‌های حرارتی استفاده کنید تا از ال سی دی خود در برابر ضربه و خط و خش مراقبت کنید. اما به هر حال اتفاق پیش می‌آید. اگر ال سی دی گوشی موتورولا موتو جی ۲۰ شما آسیب دیده است برای رفع مشکل حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G20

تعمیر قطعات گوشی موتورولا moto G20

باتری گوشی موتورولا moto G20 دارای ظرفیت  5000 میلی‌آمپرساعت است. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری است. باتری این گوشی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد یعنی خود کاربر نمی‌تواند باتری را از گوشی بیرون بیاورد. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۱۰ واتی است. باید بدانید که باتری گوشی یک قطعه مصرفی است و خواه ناخواه یک روز عمرش به پایان می‌رسد. پس خرابی آن یک امر اجنتاب‌ناپذیر است و جای نگرانی نمی‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی مراقبت کنید. زیرا آب خوردگی دشمن باتری و بسیاری از قطعات گوشی می‌باشد. حتما از شارژرهای استاندارد برای گوشی خود استفاده کنید زیرا هر گوشی ولتاژ ورودی مخصوص خود را دارد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد نور نمایشگر گوشی خود را پایین نگه‌دارید. همچنین در صورتی که نیاز به اینترنت ندارید آن را غیرفعال کنید. این موارد علاوه بر اینکه باعث ذخیره شارژ باتری می‌شود در دراز مدت به افزایش عمر باتری گوشی کمک می‌کند. به هر حال اگر باتری گوشی موتورولا موتو جی ۲۰ شما خراب است حتما از یک تعمیرکار کاربلد کمک بگیرید‌.

خرابی هارد گوشی موتورولا moto G20

هارد گوشی موتورولا moto G20 محل ذخیره سازی اطلاعات ما با هر فرمتی می‌باشد. کمپانی موتورولا گوشی‌های جی ۲۰ خود را در دو سری با ظرفیت هارد ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ۴ گیگابایت رم روانه بازار کرده است. مشکلات مربوط به هارد گوشی از جمله مشکلاتی است که ما را بسیار نگران می‌کند. زیرا علاوه بر اینکه عملکرد گوشی را مختل می‌کند، اطلاعات داخل گوشی را نیز به خطر می‌اندازد. پس باید مراقب باشید و تا حد امکان از هارد گوشی خود مراقبت کنید. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن هارد گوشی می‌باشد حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی مراقبت کنید. اگر آسیب وارد شده به هارد گوشی جزئی باشد قابل تعمیر است. اما اگر آسیب جدی باشد باید اقدام به تعویض هارد کرد و تمام اطلاعات داخل گوشی نیز پاک می‌شود. توصیه می‌کنیم از اطلاعاتی که برای‌تان مهم است مثل فیلم‌ها و عکس‌های خاطرانگیزتان که در گوشی ثبت شده یک فایل کپی در هاردی دیگر داشته باشید تا در صورت خرابی هارد نگران اطلاعات‌تان نباشید. اما به هر حال حادثه خبر نمی‌کند. اگر هارد گوشی موتورولا موتو جی ۲۰ شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی اسپیکر گوشی موتورولا moto G20

اسپیکر گوشی موتورولا moto G20 نقش مهمی در تلفن همراه دارد. اگر این قطعه خراب شود بخش عظیمی از فعالیت‌های گوشی موبایل مختل می‌شود. دیگر به راحتی نمی‌توانید فیلم ببینید و یا موسیقی گوش کنید. گاهی صدا به طور کامل قطع می‌شود و گاهی هم صدا به شدت ضعیف می‌شود و گاهی نیز همراه با نویز خارج می‌شود که بسیار آزاردهنده است. اگر اسپیکر گوشی موتورولا موتو جی ۲۰ شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی موتورولا moto G20

گوشی موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از آن‌ها خراب شود. اما جای نگرانی نیست با تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده می‌توانید از گوشی خود مانند قبل استفاده کنید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنیسین‌های کاربلد و زبده و با استفاده از ابزارآلات بروز کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۲۰ شما را انجام می‌دهیم. برای اینکه گوشی خود را به دست تعمیرکاران ما برسانید می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. اگر قطعه مورد نظر در مرکز تعمیرات باشد، تعویض قطعات در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. پس از اتمام فرآیند تعمیر و یا تعویض دستگاه به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. پیک مجموعه ما برای دوستان ساکن تهران رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G20

در هنگام خرید قطعات گوشی موتورولا جی ۲۰ حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. زیرا قطعات فیک و بی کیفیت عمر کوتاهی دارند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین به سراسر ایران ارسال داریم. شما می‌توانید هم به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید و هم از طریق سایت ما و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. با توجه با افزایش و کاهش یافتن قیمت‌ها ممکن است قیمت قطعات موتورولا moto G20 نیز تغییر کند  به همین دلیل درصورتی که قیمت قطعه مورد نظر در سایت درج نشده بود با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت بروز محصول مطلع شوید. با ما خریدی ایمن را تجربه کنید.