نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه مارس سال 2018 هواوی از محصول میان رده خود با نام گوشی هواوی Y7 Pro 2018 رونمایی کرد. این گوشی در سه رنگ آبی٬ مشکی٬ طلایی در دسترس کاربران قرار گرفت. این گوشی خوش قیمت و با کیفیت توانسته مورد توجه کاربران قرار گیرد. ال سی دی گوشی هواوی Y7 Pro 2018 از اندازه‌ی 5.99 اینچی از نوع IPS LCD رخوردار است که تصاویری با کیفیت 720 در 1440 پیکسل با میزان تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این دستگاه قدرت عملکرد بالایی دارد چرا که هواوی جهت اعمال پردازشی از پردازنده 8 هسته‌ای بهره برده است. کاربران می‌توانند جهت حفظ اطلاعات خود آن‌ها در حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی این دستگاه ذخیره نمایند و در صورت کافی نبودن این حافظه می‌توانند از طریق کارت حافظه آن را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی هواوی وای 7 پرو 2018 از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR و پانوراما را برای کاربران فراهم می‌کند همچنین از ویژگی هایی همچون فوکوس خودکار مرحله‌ای (PDAF) و یک چراغ فلش LED نیز پشتیبانی می‌کند. تصاویر ثبت شده با این دوربین در محیط‌هایی با نور مناسب از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دوربین سلفی این گوشی از سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است که کیفیت تصاویر نیز در آن مطلوب می‌باشد. تامین انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری هواوی وای 7 پرو ٬2018 با میزان ظرفیت 3000 میلی‌آمپری برآورده می‌شود که کاربران را تا پایان روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی Y7 Pro 2018

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y7 Pro 2018 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر هواوی Y7 Pro 2018 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی Y7 Pro 2018 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y7 Pro 2018

قطعات گوشی‌های هوشمند و ابزارآلات یکی از پارامترهایی هستند که تعمیرکاران بدون در اختیار داشتن این وسایل امکان تعمیر و یا تعویض دستگاه کاربران را نخواهند داشت. نوع و جنس قطعات یکی از مهم‌ترین مواردی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل بایستی به آن توجه نمایند. در مرکز تعمیرات موبایل 118 انواع قطعات و ابزارآلات مربوط به تعمیرات گوشی های هوشمند با بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می‌شود. تعمیرکارانی که به دنبال قطعات اورجینال هستند می‌توانند با مراجعه به این مرکز جهت خرید قطعات گوشی هواوی وای 7 پرو 2018 به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند. در این مجموعه پس از خرید قطعات مورد نظر خود می‌توانید فاکتور خرید به همراه ضمانت نامه محصولات را دریافت نمایید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت این مرکز درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Y7 Pro 2018 با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.