نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J3 Emerge در سال 2017 با فناوری ای به روز و متناسب با قیمت آن روانه بازار شده است. این گوشی با اندروید 6.0.1  ارایه شده است ولی این امید را سامسونگ داده است که بتوانید آن را ارتقاء داد. این گوشی از بدنه ای پلاستیکی تشکیل شده است و بنابر این وزن آن تقریبا برابر با 147 گرم شده و ابعاد آن 140.9 * 70.1 * 8.7  میلیمتر می باشد. برای پردازنده مرکزی آن از Octa-core 1.4 GHz Cortex-A53 استفاده کرده اند که با کمک تراشه اصلی Qualcomm MSM8937 Snapdragon 430  به راحتی دستورات را دریافت و اجرا می کند. برای پردازنده گرافیکی نیز از Adreno 505 – Sprint استفاده کرده اند. می توانید با ظرفیت 16 گیگ و رم 1.5 گیگ این گوشی را خریداری نمایید.

اما از نظر سخت افزاری نیز این گوشی بسیار مناسب با قیمت ان می باشد. برای نمایشگر 5.0 اینچی این گوشی از فناوری TFT استقاده شده است که توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این قطعه 720 * 1280  پیکسل است و پراکندگی پیکسلی ان برابر با 294 پیکسل در هر اینچ است. می توانید تصاویر را با نسبت 16 به 9 و مساحت 68.9 سانتی متر مربع در این گوشی تماشا نمایید. دوربین های این گوشی کیفیت مناسبی دارد که دوربین پشت با کیفیت 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی با رزولوشن 2 مگاپیکسلی ساخته شده است. برای این گوشی با این ویژگی ها باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت بسیار مناسب است.این باتری امکان مکالمه تا 23 ساعت و یا گوش دادن به موزیک تا 71 ساعت را برای کاربر خود فراهم می کند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی3 ایمرج

تعمیر گوشی های همراه را حتما به فردی مجرب و ماهر بسپارید و سعی داشته باشید برای تعمیر آن از قطعات اورجینال استفاده نمایید. در مرکز تعمیرات 118 تمامی تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم و از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته ایم تا تعمیر گوشی شما به بهترین نحو انجام شود. می توانید جهت تعمیر گوشی ساموسنگ J3 Emerge نیز به این مرکز مراجعه نمایید و یا گوشی خود را برای ما ارسال نمایید. در این مرکز پس از دریافت گوشی هماهنگی های لازم انجام شده و هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J3 Emerge.برآورد می شود که پس از تایید شما تعمیر یا تعویض قطعات گوشی گلکسی  J3 Emerge توسط تعمیرکاران مجرب ما و با استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی  Samsung J3 Emerge

برای خرید هر قطعه نیاز به مهارت بالایی می باشد و باید دقت داشته باشید که کیفیت اصلی را خریداری کنید. شباهت بسیاری که قطعات فیک به قطعات اورجینال دارند تشخیص آن ها را از یکدیگر بسیار دشوار کرده است ولی با خرید از مرکزی معتبر می توانید تا حد بالایی از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و با جایگزین کردن ان با قطعات آسیب دیده کیفیت اولیه گوشی باز گردانده می شود. می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy   J3 Emerge را از فروشگاه مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز تمام قطعات اورجینال می باشد و با قیمتی استثنایی به فروش می‌رسد. سعی ما جلب رضایت شما می باشد و با ارائه بهترین خدمات در این امر موفق بوده‌ایم. قیمت قطعات گوشی سامسونگ J3 Emerge در این مرکز بسیار مناسب است که می توانید با تماس تلفی از آن اطلاع یابید.