نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

نوامبر سال 2015 اچ تی سی یکی از محصولات دیگر خود را در سری وان ام9 با عنوان گوشی اچ تی سی One M9s رونمایی کرد. این گوشی با سری قبلی خود با وزن 158 گرم هم وزن بوده است و از ابعاد 144.6 x 69.7 x 9.6 میلی‌متر بهره برده است. اچ تی سی در این گوشی از نظر سخت‌افزاری نسبت به گوشی‌های این سری تغییر چشمگیری ایجاد نکرده است و نمایشگر  اینچی با همان کیفیت تصویر، 2گیگ رم، سیستم عامل اندروید 5.1، پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی و دوربین 13 مگاپیکسلی از مشخصات فنی و مشترک گوشی‌های این سری می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی وان ام9 اس به عنوان رابط کاربری اصلی بر روی پنل گوشی به نسبت 68 درصدی از قاب گوشی جای گرفته است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. استفاده از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 4 بر روی پنل جلویی گوشی این قطعه را در برابر ضربه و آبخوردگی محافظت می‌کند.

حافظه‌ی داخلی تعبیه شده در داخل این دستگاه از ظرفیت 16 گیگابایتی و رم 2 گیگ بهره برده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند. دوربین‌ها یکی از عوامل تعیین کننده در خرید گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. در این دستگاه دوربین اصلی آن از سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و بازشوندگی دیافراگم f/2.0 برخوردار می‌باشد. دوربین پشت گوشی اچ تی سی وان ام9 اس از قابلیت‌هایی مانند ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR و فلش دوگانه LED پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی 4 مگاپیکسلی است که قادر است مانند دوربین پشت ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریمبر ثانیه ضبط نماید. تامین انرزی الکتریکی این دستگاه برعهده یک باتری 2840 میلی آمپری است که از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض طراحی و ساخته شده است.

تعمیر گوشی اچ تی سی One M9s

یکی از انواع خدماتی که تعمیرکاران می‌بایست به کاربران ارائه دهند تعمیر اسمارت فون‌ها می‌باشد. تعمیر و تعویض قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند به منظور بازگردانی کیفیت و کارایی اولیه قطعات و دستگاه انجام می‌گیرد. تعمیر گوشی اچ تی سی وان ام9 اس به دلیل ضربه و یا آبخوردگی که منجر به خرابی قطعات دستگاه شده است صورت می‌پذیرد. تعمیرکاران تعمیرات 118 با برخورداری از تجربه و مهارت کافی در زمینه تعمیرات موبایل قادرند تا بهترین خدمات را جهت تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های کاربران ارائه دهند. کاربران لازم است جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی وان ام9 اس به این مجموعه مراجعه نمایند تا از گارانتی معتبر و قطعات اورجینال این مرکز بهره مند گردند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9s

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات گوشی را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی One M9s را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات گوشی، ابزارآلات تعمیرات موبایل هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات گوشی اچ تی سی One M9s موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.