نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

برند ساموسنگ را امروزه همه می‌شناسند. این برند در بازار گجت‌های هوشمند کشورمان حرف اول را می‌زند. یکی از دلایل اصلی در ایجاد چنین بازر موفقی کیفیت بسیار بالای محصولات این برند است. گوشی S21 5G نیز دقیقا همین‌گونه است. این گوشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اما هر چقدر هم که برند سامسونگ کیفیت بالایی را به شما ارائه بدهد باز هم امکان خرابی و بروز آسیب در گجت‌های هوشمند وجود دارد. خرابی‌های گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G غیر قابل اجتناب است. ممکن است شما در خرابی گوشی S21 5G نقش مستقیمی نداشته باشید. مثلا خرابی باتری گوشی S21 5G که شما در خرابی آن زیاد تاثیر گذار نیستید. گاهی اوقات نیز خود شما به طور مستقیم باعث آسیب رساندن به گوشی‌تان می‌شوید. مانند آسیب دیدگی‌های تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy S21 5G و … . فرقی نمی‌کند که مشکل شما در کدام دسته قرار می‌گیرد. ما در کنار شما هستیم تا مشکل‌تان را به بهترین نحو ممکن برطرف سازیم. از مشکل به وجود آمده نترسید و برطرف کردن آنرا به عهده ما بگذارید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy S21 5G است.

repair-samsung-galaxy-s21-5g

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G

در این بخش شما را با رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی گلکسی S21 5G آشنا می‌کنیم. چنانچه درگیر یکی از این موارد هستید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. ما تا برطرف شدن کامل مشکل‌ در کنارتان هستیم. رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی Galaxy S21 5G عبارت است از:

  1. خرابی تاچ و ال سی دی گوشی Galaxy S21 5G
  2. خرابی باتری S21 5G و مشکلات ناشی از آن
  3. تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی S21 5G
  4. تعمیر گوشی گلکسی S21 5G آبخورده
  5. سوختگی هارد گوشی گلکسی S21 5G و تعمیر آن
  6. مشکلات ناشی از شارژ نشدن گوشی
  7. و …

در ادامه بعضی از این موارد را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی S21 5G

بیشترین استفاده از گوشی توسط همین قطعه انجام می‌شود. تاچ و ال سی دی گوشی S21 5G به همان میزان که پرکاربرد است دقیقا به همان میزان در معرض آسیب و خطر قرار دارد. خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G به سه دلیل اصلی رخ می‌دهد:

  1. آبخوردگی
  2. سقوط از ارتفاع
  3. ضربه خوردن های شدید

اگر صفحه نمایش گوشی‌تان تحت یکی از این شرایط آسیب دیده است اصلا نگران نباشید. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی S21 5G قابل برطرف شدن است. با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی S21 5G تمامی مشکلات شما برطرف می‌شود. اینکار در کم‌ترین زمان ممکن  و با حداقل قیمت در مجموعه ما قابل انجام شدن است. نگران نباشید و هم اکنون گوشی خود را برای ما ارسال کنید. برخی از علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی گلکسی S21 5G به شرح ذیل است:

  1. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش: چنانچه بر ریو صفحه نمایش گوشی‌تان چند نقطعه سیاه تشکیل شده است تعویض تاچ و ال سی دی تنها راه برون رفت شما از این مشکل است. سیاه شدن بخشی از صفحه نمایش در نتیجه سوختن پیکسل‌های آن ناحیه است. پس از تعویض تاچ و ال سی دی این مشکل برطرف می‌شود.
  2. کارنکردن تاچ صفحه نمایش: یکی از اصلی ترین و مهم ترین علائم خرابی تاچ و ال سی گوشی S21 5G همین مورد است. اگر تاچ صفحه نمایش گوشی‌تان کار نمی‌کند و یا این‌که در کارکردش اختلالی ایجاد شده است قطعا تعویض تاچ و ال سی دی نیاز است.
  3. سوسو زدن صفحه نمایش: چنانچه در هنگام کار کردن با گوشی‌تان متوجه سو سو زدن آن شده اید باید به سلامت تاچ و ال سی دی گوشی‌تان شک کنید. این مشکل در دراز مدت باعث سوختن صفحه نمایش خواهد شد.

repair-samsung-galaxy-s21-5g

خرابی باتری گوشی S21 5G و مشکلات ناشی از آن

آیا شارژ گوشی‌تان در مدت زمان بسیار کمی تمام می‌شود؟ آیا از اینکه باتری گوشی‌تان همانند گذشته کار نمی‌کند شوک زده اید و می‌خواهید هر چه زودتر این مشکل خود را برطرف کنید؟ خرابی باتری گوشی گلکسی S21 5G یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری به وجود بیاید. باتری یک قطعه مکانیکی است. بدین معنی که دارای یک طول عمر مفید و مشخصی است. طول عمر مفید باتری گوشی گلکسی S21 5G در حدود دو سال است. یعنی اگر شما در حدود دو سال یا بیشتر است که از باتری گوشی‌تان استفاده می‌کنید بروز چنین مشکلی کاملا طبیعی و غیر قابل اجتناب است. خوشبختانه راه حلی برای برطرف کردن این مشکل وجود دارد. با تعویض باتری گوشی گلکسی S21 5G می‌توانید همانند بدون هیچ‌گونه مشکلی از باتری گوشی‌تان استفاده کنید. برخی از علائم اصلی خرابی باتری گوشی S21 5G به قرار زیر است:

  1. اگر شما تنها زمانی می‌توانید از گوشی‌تان استفاده کنید که گوشی در شارژ است قطعا زمان تعویض باتری فرا رسیده است.
  2. داغ شدن بیش از حد گوشی در هنگام شارژ شدن

تعویض هارد گوشی Galaxy S21 5G

آیا هارد گوشی‌تان آسیب دیده است؟ آیا نگران از دست رفتن اطلاعات گوشی‌تان هستید؟ هارد گوشی گلکسی S21 5G مسئول ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات درون گوشی است. این قطعه اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد. شاید اگر در گذشته این اتفاق برای‌تان رخ می‌داد تنها راه شما تعویض گوشی بود. ولی اکنون قضیه فرق کرده است. امروزه با پیشرفت تجهیزات و دانش فنی در حوزه تعمیرات گوشی‌های هوشمند تعمیر هارد دیگر یک رویا نیست. تعمیر هارد گوشی S21 5G در مجموعه ما قابل انجام است. البته شدت آسیب به وجود آمده نیز اهمیت بسیار زیادی در این موضوع دارد. اگر شدت آسیب دیدگی هارد گوشی S21 5G کم باشد، تعمیر آن در دستور کار قرار می‌گیرد. چنان‌چه شدت آسیب به وجود بیش از حد باشد تنها راه تعویض هارد گوشی گلکسی S21 5G است. بنابراین از این بابت هیچ‌گونه نگرانی به دل خود راه ندهید. مشکل شما قابل برطرف شدن است.  برخی از علائم اصلی در خرابی باتری گوشی گلکسی S21 5G به قرار زیر است:

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  2. خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  3. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  4. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  5. ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

repair-samsung-galaxy-s21-5g

قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G

ممکن است بسیاری از شما مشتریان عزیز به دنبال قطعات گوشی Galaxy S21 5G باشید. تمامی قطعات گوشی گلکسی S21 5G در مجموعه ما به صورت کاملا اصل و اورجینال موجود است. اگر به دنبال قطعات گوشی S21 5G هستید همین الان سفارش خود را ثبت کنید. تعمیرات گوشی گلکسی Galaxy S21 5G در مجموعه ما توسط همین قطعات اصل و اورجینال انجام می‌شود. تنها کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید. راه‌های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  1. حضور در مجموعه
  2. استفاده از پیک رایگان مجموعه مخصوص تهرانی‌های عزیز
  3. استفاده از پست یا تیپاکس برای تمامی مشتریان عزیز

خرید قطعات گوشی Galaxy S21 5G

رضایت شما عزیزان همیشه و همواره از اولویت‌های اصلی ما در این مجموعه بوده است. برای کسب رضایت هر چه بیشتر شما امکانی را فراهم کرده ایم تا شما عزیزان به راحتی هر چه تمام‌تر اقدام به خرید قطعات گوشی Galaxy S21 5G کنید. این قطعات به صورت کاملا اصل و اورجینال به دست شما خواهد رسید. برای اطمینان خاطر شما این قطعات به همراه ضمانت نامه معیتر مجموعه تقدیم‌تان می‌شود. قیمت قطعات گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G در سایت درج شده است. چنان‌چه سوالی در این زمینه دارید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.