نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی P30 Pro در ماه مارس سال 2019 توسط کمپانی  بزرگ و قدرتمند هواوی رونمایی شد. این دستگاه از نظر ظاهری بسیار مشابه گوشی پی 30 است و از ترکیب شیشه و فلز در ساخت بدنه‌ی آن استفاده شده است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 30 پرو با اندازه‌ی 6.47 اینچ تقریبا حدود 88 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است بنابراین شاهد حاشیه‌ی بسیار کمی در این دستگاه هستیم. وزن این گوشی 192 گرم است کمی ار گوشی پی 30 بیشتر است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر این دستگاه OLED است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و همچنین از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. هواوی این دستگاه را در سه نسخه‌ی 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه کرده است که امکان افزایش حافظه‌ی داخلی نیز برای کاربران فراهم می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 30 پرو از سه لنز تشکیل شده است. لنز 40 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.6، لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 و لنز 20 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.2 از سنسورهای تعبیه شده برای دوربین اصلی این دستگاه می‌باشد. این دوربین امکان ضبط ویدئو با سه کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه، 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 960 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه نیز مجز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد که تصاویر فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. باتری گوشی هواوی پی 30 پرو با ظرفیت 4200 میلی امپری انرژی این دستگاه تامین می‌کند. کاربران از این باتری می‌توانند به عنوان پاوربانک نیز بهره گیرند.

تعمیر گوشی هواوی P30 Pro

خوشبختانه امکان تعویض قطعات هواوی P30 Pro  وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می‌شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی هواوی P30 Pro به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی P30 Pro

خرید قطعات گوشی هواوی پی 30 پرو یکی از انواع خدماتی است که مرکز تعمیرات موبایل 118 به تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند ارائه می‌دهند. در این مجموعه فروش تمامی قطعات و ابزارآلات به صورت اورجینال و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می‌شود همچنین افراد پس از خرید از این مجموعه فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر محصولات را نیز دریافت خواهند کرد. چنانچه تعمیرکاران به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت قطعات برایشان ارسال گردد. در صورت جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی 30 پرو لازم است با این مرکز تماس حاصل فرمایید.