نمایش 1–8 از 17 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge Plus در ابعاد  154.4 * 75.8 * 6.9 تولید و وارد بازار شد. این گوشی با 153 گرم وزن یکی از گوشی های پر طرفدار از این خانواده می باشد که ویژگی های منحصربه فرد دارد. از بانری لیتیومی یونی 3000 میلی آمپری در این گوشی استفاده شده است که توانایی مکالمه تا 20 ساعت را برای ماربر خود فراهم می کند. این باتری با استفاده از شارژر 15 واتی که در پک دستگاه وجود دارد شارژ می شود. همچنین با استفاده از شارژر وایرلس می توانید این گوشی را شارژ نمایید. دوربین این گوشی از نقاط قوت دیگر این گوشی می باشد که دوربین اصلی با کیفیت 16 و دوربین سلفی با کیفیت 5 مگاپیکسل ارائه می شود.

ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge+ از نوع Super AMOLED است که لمسی خازنی می باشد و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. اندازه این نمایشگر 5.7 اینچ است که رزولوشن آن برابر با 1440 * 2560 پیکسل می باشد که با کمک پردازنده گرافیکی Mali-T760MP8 می توانید شاهد تصاویری با کیفیت بالا باشید. در این گوشی از سیستم عامل اندروید 5.1.1 استفاده شده است که می توانید تا اندروید 7 آن را ارتقاء دهید. تراشه استفاده شده در این گوشی نیز از نوع Exynos 7420 Octa است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به جک 3.5 میلیمتری و اسپیکر با کیفیت آن اشاره کرد. می توانید این گوشی را 32 یا 64 گیگ از بازار خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس6 اج پلاس

برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge Plus می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم تا با دقت و سرعت بالایی گوشی شما تعمیر شود. می توانید برای تعمیر گوشی خود به صورت حضوری به مرکز مراجعه نمایید اما اگر به دلیل مشغله کاری و یا مسافت زیاد امکان مراجعه به مرکز را ندارید می توانید با استفاده از پیک گوشی خود را برای ما ارسال نمایید. در این مرکز پس از دریافت دستگاه با شما تماس گرفته و پس از بررسی و برآورد هزینه نیز با شما همانگی های نهایی جهت این امر انجام می‌شود. در صورت تایید شما با استفاده از قطعات اورجینال گوشی شما تعمیر خواهد شد. با استفاده قطعات اورجینال گوشی سامسونگ S6 Edge Plus مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S6 Edge+

برای تعمیر قطعات گوشی Samsung S6 Edge Plus بهتر است از قطعات اورجینال استفاده شود. زیرا قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی گوشی بوده و عمر طولانی تری دارد. از طرفی قطعات فیک به دلیل کیفیت پایین نهایتا سه ماه عمر داشته و بعد از مدتی آسیب خواهد دید و همچنین ممکن است این قطعه به دیگر قطعات آسیب برساند. اما از چه مرکزی باید خرید قطعات گوشی گلکسی S6 Edge Plus را انجام دهید؟ مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در خدمت شما می باشد. این مرکز دارای مجوز از سوی اتخادیه دستگاه های مخابراتی بوده و این عوامل نشان از کیفیت بالای قطعات این مرکز است. می توانید  از این مرکز به صورت حضوری و یا غیر حضوری تمام قطعات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. اما پیش از خرید برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی Galaxy S6 Edge Plus می توانید با ما تماس بگیرید.