نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در می سال 2018 هواوی یکی دیگر از محصولات میان رده خود را با عنوان گوشی هواوی Y3 2018 رونمایی کرد. بدنه‌ی این دستگاه از فریم پلاستیک و قاب پشتی پلاستیکی و پنل جلویی از جنس شیشه‌ای بهره برده است. این دستگاه از استفاده دو سیم کارت به طور همزمان  پشتیبانی می کند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Y3 2018 با اندازه‌‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 64 درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 480 در 854 پیکسل و تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اعمال پردازشی این دستگاه توسط یک پردازنده 4 هسته‌ای انجام می‌شود و همچنین مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 8 می‌باشد.

حافظه‌ی داخلی این گوشی به طور پیش‌فرض 8 گیگابایت با 1 گیگابایت رم تعبیه شده است که در صورت کافی نبودن این ظرفیت می توانید با استفاده از کارت حافظه میزان ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهید. دوربین پشت گوشی هواوی وای 3 2018 با یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دهانه دیافراگم f/2.0 تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند همچنین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. این دوربین مجهز به فلش ال ای دی است و دوربین سلفی این دستگاه تنها از یک لنز 2 مگاپیکسلی برخوردار است. باتری گوشی هواوی Y3 2018 از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی است که با ظرفیت شارژدهی 2280 میلی آمپری انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می کند.

تعمیر گوشی هواوی Y3 2018

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y3 2018 را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y3 2018 به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات هواوی وای 3 2018 موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y3 2018

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی وای 3 2018 به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 3 2018 با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.