نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip در سال 2020 با فناوری متفاوتی وارد بازار شد. این گوشی به صورت تاشو طراحی شده است که وزن کلی آن 183 گرم و ابعاد آن در حالت باز 167.3 * 73.6 * 7.2 میلیمتر و در حالت بسته 87.4 * 73.6 * 17.3میلیمتر است. نمایشگر این گوشی از دو نمایشگر تشکیل شده است اما این دو نمایشگر به صورت مجزا نبوده و باهم نمایشگری به ابعاد 6.7 اینچ را که 82.5 درصد از صفحه گوشی را به خود اختصاص م یدهد تشکیل شده است. رزولوشنی که برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است برابر با 1080 * 2636 پیکسل می باشد که بنابر این 425 پیکسل در هر اینچ وجود دارد.

در این گوشی از نمایشگری کوچکتری نیز کنار دوربین اصلی استفاده شده است که می توانید برای اطلاع از اعلان ها و یا گرفتن عکس از آن استفاده کنید. این نمایشگر در اندازه 1.1 اینچ و با کیفیت 112 * 300 پیکسل ساخته شده است. از ویژگی های فنی این گوشی می توان به سیستم اندروید 10.0، تراشه اصلی Qualcomm SM8150 Snapdragon 855+، سی پی یو Octa-core و گرافیک Adreno 640 اشاره کرد. باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3300 میلی آمپر می باشد و دوربین های اصلی گوشی با کیفیت 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با کیفیت 10 مگاپیکسلی ارائه شده است. می توانید این گوشی را با ظرفیت 256 گیگ از مراکز معتبر تهیه نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ

گوشی های همراه یکی از ابزارهای مهم و پر استفاده در زندگی امروزه می‌باشد که کاربران بسیاری از کارهای روزمره خود را با استفاده از این دستگاه انجام می دهند. به همین دلیل ممکن است سریع آسیب دیده و نیاز به تعمیر داشته باشد. اما انتخاب مرکزی معتبر بسیار مهم می‌باشد و باید دقت داشته باشید گوشی خود را به فردی مجرب بسپارید. در مرکز تعمرات 118 تعمیر گوشی ساموسنگ Z Flip با استفاده از بهترین ابزارهایی که برای تعمیرکاران مجرب خود فراهم کرده ایم انجام می شود. در این مرکز تماما از قطعات اورجینال استفاده می شود و پس از تعمیر مجددا شاهد کیفیت اولیه گوشی خواهید بود. قطعات گوشی گلکسی Z Flip به صورت مستقیم وارد می شود و به همین دلیل هزینه تعمیر نیز بسیار مناسب می باشد. تمام خدمات دارای ضمانت بوده و می‌توانید در صورت وجود مشکل با تماس گرفته تا مشکل را برطرف نماییم.

خرید قطعات گوشی Samsung Z Flip

 اگر به دنبال خرید قطعات گوشی گلکسی Z Flip می‌باشید باید به کیفیت قطعه مورد نظر توجه داشته باشید. خرید قطعات با کیفیت اورجینال یکی از مهمترین قسمت های تعمیر گوشی می باشد تا مجددا کیفیت گوشی مانند روز اول شود. برای خرید قطعات اورجینال می توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. در این مرکز تمام قطعات با کیفیت اورجینال به فروش می رسد. قطعات فیک عمر کوتاهی دارند و بعد از مدتی مجددا گوشی آسیب خواهد دید و حتی ممکن است به دیگر قطعات آسیب وارد شود پس تعمیر گوشی Galaxy Z Flip را به مرکزی معتبر بسپارید. در این مرکز به صورت مستقیم قطعات به فروش می رسد به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ Z Flip بسیار مقرون به صرفه است. می توانید از یک تا هفت روز در صورت وجود هرگونه مشکل با مرکز تماس گرفته تا مشکل در اولین فرصت حل شود.