نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2016 سونی یکی از محصولات میان رده خود را در سری X خود با عنوان گوشی سونی Xperia X معرفی کرد. این گوشی دارای ابعاد 143 x 69 x 7.7 میلی متر و وزن 153 گرمی است و بدنه‌ی آن از مرکب شیشه و آلومینیوم بهره برده است. استفاده از فلز در قاب پشتی و فریم آن این دستگاه را در برابر ضربه مقاوم کرده است. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا ایکس از نوع IPS LCD ساخته شده است که تصاویر را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 1920 پیکسلی با تراکم پیکسلی 441 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. اندازه‌ی این نمایشگر 5 اینچ است که به طور تقریبی 69 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است که کاربران در صورت نیاز به حافظه بیشتر  جهت افزایش حافظه داخلی می‌توانند از کارت حافظه استفاده نمایند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا ایکس دارای سنسور 23 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است. ایبن دوربین تصاویر بسیار خوب و باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد همچنین به دلیل استفاده از فلش LED کاربران می‌توانند در مجیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. ویدئوهای ضبط شده توسط این دوربین دارای کیفیت 1080 پیکسلی با دو نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه می‌باشد. دوربین جلو این گوشی مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که برای کاربران تصاویر خوبی را جهت قرار دادن در شبکه‌های اجتماعی فراهم می کند. باتری گوشی سونی اکسپریا ایکس دارای ظرفیت 2620 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارز سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی سونی Xperia X

یکی از مهم‌ترین فرآیندهای تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر و تعویض انواع قطعات داخلی و خالرجی گوشی‌های هوشمند است. تعمیر قطعات سخت‌افزاری نیازمند برخورداری از مهارت و تخصص بالایی می‌باشد لذا لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی سونی اکسپریا ایکس خود به تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه نمایند. مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند با استفاده از قطعات اورجینال و همچنین ارائه گارانتی معتبر به کاربران بهترین خدمات را در این زمینه برای کاربران فراهم می کند. در صورت خرابی قطعات دستگاه خود می‌توانیذد با مراتجعه به این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا ایکس خود با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن اقدام نمایید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia X

علاوه بر تعمیر قطعات گوشی سونی Xperia X در این مرکز فروش قطعات اورجینال نیز انجام می شود. قطعات اورجینال مانند قطعه اصلی می باشد و نسبت به قطعات فیک دارای طول عمر بالاتری می باشند. با خرید قطعات اورجینال و نسب بر روی گوشی می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید. در فروشگاه مرکز تعمیرات 118 تمام قطعات و همچنین ابزارآلات تعمیر به صورت اورجینال موجود می باشد و می توانید به صورت آنلاین، تماس تلفنی و یا حضوری خرید خود را انجام دهید. پیش از خرید قطعات گوشی سونی Xperia X می توانید با تماس تلفنی مشاوره لازم را که به صورت رایگان می باشد از همکاران ما دریافت نمایید. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل قیمت قطعات گوشیسونی Xperia X بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد که با کمی جستجو به این موضوع پی خواهید برد.