نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy M21 با باتری شگفت انگیزی در سال 2020 وارد بازار شده است. شرکت سامسونگ برای این گوشی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ارائه کرده است که با این حساب وزن گوشی برابر با 188 گرم می باشد. برای فریم و بدنه گوشی از پلاستیک استفاده شده و ابعاد آن برابر با 159 * 75.1 * 8.9میلی متر می باشد. ساسمونگ برای این گوشی نسز همچنان به نمایشگر های آمولد وفادار مانده و از Super AMOLED برای این گوشی نیز استفاده کرده است. در نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی می توانید تصاویر را با رزولوشن 1080 * 2340 پیکسل ملاحظه نمایید که با این حساب می توان به وجود 403 پیکسل در هر اینچ پی برد. در این نمایشگر با مساحت 100.5 سانتی متر مربع تصاویر با نسبت 19.5 به 9 نمایش داده می شود و حداکثر میزان روشنایی آن 420 نیت می باشد.

برای تراشه اصلی از Exynos 9611 با معماری 10 نانومتر استفاده شده و پردازنده مرکزی نیز  Octa-core می باشد که بنابر این سرعت دریافت و پردازش اطلاعات بالا می باشد. بر روی گوشی شاهد دوربین سلفی نیز هستیم که این دوربین مجهز به لنز واید با کیفیت 20 مگاپیکسل است. پشت گوشی دوربین سه گانه آن به چشم می خورد که دوربین اول ان با کیفیت 48 مگاپیکسل با لنز واید و دو دوربین دیگر با کیفیت های 8 و 5 مگاپیکسل ارائه شده اند. علاوه بر این حسگر اثر انگشت نیز در میانه بالایی گوشی قرار دارد.  این گوشی با اندروید 10.0 و رابط کاربری One UI 2 ارائه شده است و می توانید با دو ظرفیت 64 و 128 گیگ این گوشی را خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ام21

تعیر هر قطعه الکترونیک نیاز به مهارت بالایی دارد و باید دقت بالایی در این زمینه داشته باشید. علاوه بر این استفاده از ابزارهایی استاندارد و قطعات اورجینال نیز در نتیجه نهایی تاثیر بسیاری دارد. در مرکز تعمیرات 118 تمام تعمیر گوشی ساموسنگ M21  توسط افرادی مجرب که بهترین ابزارها را در اختیار دارند انجام می شود. در این مرکز تعمیر تمام گوشی های هماه توسط تکنسین های متخصص با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا انجام می شود. برای تعویض قطعات گوشی گلکسی M21 نیز از بهترین ابزار ها و قطعات اورجینال استفاده می شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند نیز می توانند گوشی خود را توسط پیک برایمان ارسال نمایند که پس از تعمیر انجام تست های نهایی دستگاه برایشان ارسال خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung M21

یکی از دغدغه اصلی تعمیرکاران تهیه قطعات اورجینال جهت تعمیر گوشی های همراه می باشد اما متاسفانه تهیه قطعات اورجینال کمی دشوار شده است که دلیل این امر فراوانی قطعات فیک و کم شدن قطعات اورجینال در بازار می باشد. اما می توانید با خرید از مرکزی معتبر این مشکل را نیز برطرف نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب در فروشگاه مرکز قطعات اورجینال گوشی های همراه را به فروش می رساند. می توانید خرید قطعات گوشی سامسونگ M21 را از فروسگاه این مرکز انجام دهید. اما پیش از خرید با تماس تلفنی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ M21  اطلاع یافته و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمایید.