نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y6s یکی از جدیدترین محصولاتی که هواوی در سال 2020 رونمایی کرد. این گوشی از نظر ظاهری شیک و مستحکم است و هواوی جهت طراحی بدنه این دستگاه از ترکیب شیشه و پلاستیک استفاده کرده است. فریم و قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک و پنل جلویی آن از نوع شیشه‌ای برخوردار می باشد. ال سی دی گوشی هواوی وای 6 اس از نوع IPS LCD بهره برده است که توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و همچنین چندین لمس به طور همزمان را پشتیبانی می کند. اندازه‌ی این نمایشگر 6.09 اینچ است که 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 720 در 1560 پیکسل و چگالی پیکسل 282 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند.

حافظه‌ی داخلی این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است و هارد پروگرم شده این گوشی از نوع eMMC 5.1 طراحی شده است. دوربین اصلی گوشی هواوی Y6s از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در قاب پشتی تعبیه شده است. این دوربین تصاویر خوبی را حتی در مکان‌هایی که از نور کمی برخوردار است برای کاربران به ارمغان می آورد. دوربین سلفی این دوربین نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشد که همانند دوربین اصلی ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط می کند. باتری گوشی هواوی Y6s نیز با میزان ظرفیت 3020 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مصرفی دستگاه را تامین می‌کند و کاربران را تا انتهای روز همراهی خواهد کرد.

تعمیر گوشی هواوی Y6s

قطعات گوشی هواوی Y6s بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی هواوی Y6s وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6s

قطعات گوشی‌های هوشمند از جمله وسایلی هستند که تعمیرکاران تعمیرات موبایل برای انجام تعویض قطعات معیوب دستگاه کاربران٬ نیاز دارند. تعمیرکاران و کارآموزانی که به تازگی وارد حوزه تعمیرات موبایل شده‌اند لازم است جهت تعمیر و یا تعویض قطعات از محصولات با کیفیت و اصل استفاده نمایند تا رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نمایند. خرید قطعات گوشی هواوی Y6s در مرکز تعمیرات موبایل 118 به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد و اگر به دنبال قطعات باکیقیت هستید ما به شما این مرکز را پیشنهاد می‌کنیم. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت مرکز درج نشده است لذا جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Y6s می‌توانید با این مرکز تماس حاصل فرمایید.