نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

این روزها تمام کارهای روزانه را با تبلت‌ها و گوشی‌های موبایل انجام می‌دهیم و این دستگاه‌های هوشمند بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌اند. اگر شما هم از این گروه افراد هستید که روزانه زمان زیادی را با تبلت خود می‌گذرانید و اکثر کارهایتان مانند مطالعه، وبگردی، خرید و خدمات اینترنتی، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی و… را با تبلت خود انجام می‌دهید حتما با خرابی برخی قطعات آن دست و پنجه نرم می‌کنید. خراب شدن قطعات مصرفی در تبلت که امری اجتناب ناپذیر است. گاهی هم برخی از قطعات با استفاده زیاد و نادرست و یا بی دقتی خراب می‌شوند. از رایج‌ترین خرابی‌های تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2 می‌توان به خرابی تاج و ال سی دی، خرابی باتری، خرابی هارد، خرابی اسپیکر و … اشاره کرد. برخی از مهم‌ترین آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم.

تعمیر تبلت لنوو tab m10 hd gen2

خرابی باتری تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2

باتری تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2 دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت می‌باشد. کاربران تبلت چون زمان زیادی را با تبلت خود،کار می‌کنند به دنبال باتری‌هایی با ظرفیت بالا هستند تا دیرتر شارژ آن تمام شود. باتری این تبلت از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2 غیرقابل جابه جایی است و خود کاربر قادر به تعویض آن نیست. این باتری مجهز به شارژر سریع ۱۰ واتی می‌باشد. خرابی باتری از رایج‌ترین مشکلاتی است که برای تبلت‌ها و تلفن‌های همراه پیش می‌آید.باتری تبلت به دلایل مختلفی مانند آب خوردگی، استفاده زیاد از تبلت با نور صفحه نمایش بالا، استفاده از شارژهای غیر استاندار که ولتاژی متناسب با تبلت شما ندارند و… ممکن است، آسیب ببیند.بهتر است با رعایت برخی از نکات عمر باتری تبلت خود را افزایش دهید.اما باتری تبلت لنوو tab M10 HD Gen2  یک قطعه مصرفی است که پس  از مدتی استفاده دچار خرابی می‌شود و باید آن را تعویض کرد. از آنجایی که باتری تبلت لنوو Gen2  به گونه ای طراحی شده است که درِ تبلت پلمپ شده است،  از این رو نمی‌توانیم خودمان باتری را بیرون آوریم. برای تعویض باتری تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2  نیاز به ابزار مخصوص می‌باشد.در صورت خراب شدن باتری بهتر است از افراد متخصص این حوزه کمک بگیرید.

شکستن ال سی دی تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2

ال سی دی تبلت لنوو Tab M1p HD Gen2  به اندازه 10.1 اینچ  یعنی 295.8 سانتی متر می‌باشد.نسبت صفحه نمایش به بدنه برابر با 82.0 درصد است. نوع این صفحه نمایش از نوع IPS LCD,  و رزولوشن 800 در 1280 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی آن 149 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. ال سی دی تبلت یک بخش مهم در آن است که کاربر بیشترین ارتباط را با آن دارد. همچنین ال سی دی تبلت از بیرونی‌ترین قسمت تبلت است و احتمال آسیب دیدن آن نسبت به بقیه قطعات تبلت بیشتر است. اگر ال سی دی تبلت لنوو tab M10 HD Gen2 شما آسیب دیده است نگران نباشید. این اتفاق از رایج‌ترین مواردی است که برای تبلت‌ها و تلفن‌ همراه‌ها می‌افتد. از آنجایی که هزینه تعویض ال سی دی تبلت‌ها خیلی بالاست بهتر از با رعایت برخی موارد از این اتفاق جلوگیری کنید. اما به هرحال گاهی با برخی بی دقتی‌ها ممکن است ال سی دی بشکند.برای تعویض ال سی دی تبلت لنوو tab hd gen2 خود حتما به مراکز معتبر و با سابقه‌ کاری درخشان مراجعه کنید تا خیالتان از مشکل تبلت‌تان راحت باشد.

خرابی هارد تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2

هارد تبلت لنوو tab M10HD Gen2 همان حافظه مولتی مدیای داخلی یا eMMC می‌باشد. کمپانی لنوو این تبلت‌ها را در دو سری ۳۲ گیگابایت ۲ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابات رم به بازار عرضه کرده است.از آنجایی که هارد تبلت محل ذخیره سازی اطلاعات ما می‌باشد مراقبت از آن هم خیلی مهم است. اگه شما هم از آن دسته افرادی هستید که در تبلت خود کلی عکس‌ و فیلم‌ خاطره انگیز دارید که هرازچندگاهی به آن‌ها سرمی‌زنید و تجدید خاطره می‌کنید حتما از این اطلاعات خود یک فایل کپی در هاردی دیگر داشته باشید. هارد تبلت ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود گاهی قابل تعمیر است و گاهی هم باید آن را تعویض کرد و با اطلاعات داخل آن خداحافظی کرد. اگر هارد تبلت لنوو TabM10 HD Gen2 شما آسیب دیده است برای عیب‌یابی و تعمیر یا تعویض آن به مراکزی مراجعه کنید که از کارشان اطمینان دارید زیرا هارد تبلت یک قطعه زیر و حساس است و تعمیر و تعویض آن نیاز به مهارت خاص خود را دارد.

مشکل اسپیکر تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2

گاهی اوقات ممکن است صدای تبلت شما دچار مشکل شود که دلایل مختلفی دارد. مشکلات صدا به چند صورت ممکن است خود را نشان دهد. ممکن است صدا به طور کامل قطع شود و یا صدا نامفهوم شود که از مهم‌ترین علل ایجاد خرابی در اسپیکر تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2 آب خوردگی و یا تجمع گردو خاک و آلودگی در قسمت اسپیکر است. گاهی هم مشکلات صدا می‌تواند نرم‌افزاری باشد و با بهم ریختن تنظیمات تبلت شما ایجاد شود. اگر اسپیکر تبلت لنوو Tab M10 اچ دی Gen2 شما آسیب دیده است برای رفع آن از افراد متخصص کمک بگیرید.

قطعات تبلت لنوو Tab M10HD Gen2

در برخی موارد که قطعات تبلت آسیب جدی می‌بینند، شاید نگران شوید که گوشی شما از کار افتاده شده است و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. پس باید به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما جای نگرانی نیست. برخی از آسیب دیدگی‌هایی که برای قطعات تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2 به وجود می‌آیند برطرف می‌شوند. تعمیرکار می‌تواند قطعه را تعمیر کند، اگر هم آسیب دیدگی خیلی جدی باشد می‌تواند با تعویض قطعه، کارایی سابق گوشی شما را بازگرداند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ تکنسین‌های متخصص و کاربلدی داریم و می‌توانیم تعمیر تبلت شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام دهیم. کلیه قطعاتی که در تعمیرات تبلت لنوو  M10 HD Gen2 مورد استفاده قرار می‎گیرند اورجینال هستند. بعد از تعمیر و تعویض قطعه مورد نظر،تبلت به همراه ضمانت نامه معتبر به شما تحویل داده می‌شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.
شما می‌توانید تبلت‌تان را به صورت حضوری به مرکز تعمیرات بسپارید. اگر ساکن تهران نیستید و یا فرصت حضوری آمدن را ندارید، می‌توانید تبلت خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. برای تحویل تبلت لنوو tab M10 HD Gen2  نیز می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. در استان تهران برای گرفتن دستگاه، پیک رایگان ارسال می‌شود.

خرید قطعات تبلت لنوو Tab M10 HD Gen 2

مهم ترین نکته در خرید قطعات تبلت لنوو Tab M10 HD Gen2  توجه به اصل و اورجینال بودن آن است. امروزه با وجود قطعات فیک و بی کیفیت در بازار پیدا کردن قطعه اصل کارِ آسانی نیست.حتما باید از مراکز معتبر خرید کنید تا خیالتان راحت باشد. امکان خرید قطعات تبلت لنوو Gen2  به دو صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد. شما می توانید با کلیک روی گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال قطعات اقدام می‌کنند. مجموعه ما به سراسر ایران قطعات را ارسال می‌کند. همچنین می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات ۱۱۸ قطعات تبلت لنوو tab M10 HD Gen2 خود را به صورت حضوری خریداری کنید. ممکن است قیمت قطعه مورد نظر شما در سایت درج نشده باشد می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید تا از قیمت محصول مورد نظر مطلع شوید.