نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 5 را در فوریه سال 2016 به بازار معرفی کرده است. شرکت شیائومی در طراحی گوشی Mi 5 مانند پرچمدارهای موجود در بازار عمل کرده است. در این گوشی از یک صفحه نمایش 5.15  اینچی با کیفیت 1080 p استفاده شده است.  از پنل IPS  بهره مند شده و زاویه دید خوبی دارد. از ال سی دی گوشی شیائومی mi 5 یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 4 در برابر ضربه و آسیب دیدگی مراقبت می کند. مساحت نمایشگر این گوشی حدود 73.1 سانتی متر مربع است و حدود 73.1 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. بالای ال سی دی دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی، اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت به چشم می خورد.

در پایین ال سی دی، دکمه ی هوم گوشی به چشم می خورد که با اسکنر اثر انگشت روی یک قطعه تعبیه شده است. شیائومی برای این گوشی از دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.0 بهره گرفته است. با استفاده از این دوربین شما می توانید تصاویر با عمق و نویز کم را ثبت کنید. طراحی این گوشی بسیار شبیه به سامسونگ گلکسی اس 7 است و قاب پشت آن شیشه ای و دارای فریم فلزی است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر تامین می کند. با کمک فست شارژ 18 واتی باتری گوشی شیائومی Mi 5 در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکاران متخصص و با استفاده ابزار آلات مخصوص انجام شود.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 5

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 5 از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 5 که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 5

استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار تعمیرکاران تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل آن ها همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما به آن ها خرید از مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می کنیم زیرا کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. افرادی که تمایل به خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 5 از این مجموعه را دارند می توانند سفارشات خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. اگر قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 5 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.