نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia Z5 Compact در سپتامبر سال 2015 توسط کمپانی معروف سونی معرفی شد. وزن این دستگاه 138 گرم و ابعاد آن 127 x 65 x 8.9 میلی متر می‌باشد. سونی بدنه‌ی این گوشی را از شیشه طراحی کرده است به همین سبب استفاده از شیشه در قاب پشت گوشی منجر به جذب اثر انگشت می‌شود بنابراین کاربران می‌توانند برای جلوگیری از آن از قاب گوشی استفاده نمایند. استفاده از استاندارد IP68 دستگاه را در برابر آبخوردگی و گرد و غبار مقاوم کرده است به طوری که با قرار گرفتن دستگاه در عمق 1.5 متری به مدت نیم ساعت مشکلی برای دستگاه ایجاد نمی‌کند. استفاده از فناوری IPS LCD در ساخت ال سی دی گوشی سونی اکسپریا زد5 کامپکت تصاویر را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر دارای اندازه‌ی 4.6 اینچی است که تقریبا 68 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 232 پیکسل بر اینچ هستند. سونی از یک حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایتی با 2 گیگ رم برای این دستگاه در نظر گرفته است.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا زد5 کامپکت دارای سنسور 23 مگالپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشد و هرچه میزان دهانه دیافراگم یک دوربین بیشتر باشد بدیهی است که به لنز دوربین نوری بیشتری تابیده و تصاویر با کیفیت‌تر و روشن تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR پشتیبانی می‌کند و همچنین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل٬ 1080 پیکسل و 720 پیکسل را می دهد. دوربین جلو این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 5.1 مگاپیکسلی است که قابلیت ثبت تصاویر HDR و ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی را دارد. باتری گوشی سونی اکسپریا زد5 کامپکت دارای ظرفیت 2700 میلی آمپری می‌باشد که از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار می‌باشد.

تعمیر گوشی سونی Xperia Z5 Compact

قطعات داخلی گوشی‌های هوشمند در اثر موارد بسیاری همچون مانند ضربه و آبخوردگی دچار آسیب شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. در برخی موارد آسیب دیدگی قطعات منجر به اختلال در عملکرد کلی دستگاه شده و لازم است کاربران در اسرع وقت به تعمیرکاران ماهر و با تجربه مراجعه نمایند. مراجعه به مراکز مجاز و معتبر باعث تعمیر دستگاه با همان کیفیت اولیه می‌شود لذا به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر گوشی سونی اکسپریا زد5 کامپکت به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایند. این مرکز با در اختیار داشتن قطعات و ابزارآلات اورجینال قطعات معیوب را تعویض می‌کند. تعویض قطعات گوشی سوین اکسپریا زد5 کامپکت نیز در این مجموعه امکان پذیر می‌باشد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Compact

نوع و جنس قطعات یکی از پارامترهای اصلی و مهمی است که هر تعمیرکار موبایلی می بایست جهت تعویض قطعات معیوب گوشی‌های هوشمند به آن توجه داشته باشند. استفاده از قطعات با کیفیت باعث جلب رضایت مشتریان خواهد شد به همین سبب به تعمیرکاران پیشنهاد می‌کنیم از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده نمایند. خرید قطعات گوشی های هوشمند و خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Compact را با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل 118 انجام دهید چرا که این مرکز تمامی قطعات و ابزارآلات مورد استفاده تعمیرکاران را با کیفیت اورجینال به فروش می‌رساند.  جهت خرید این قطعات می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین از طریق سایت مرکز اقدام نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia Z5 Compact لازم است با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.