نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی آیفون Iphone SE 2020 در آوریل سال 2020 طی یک مراسمی به بازار معرفی شد. این گوشی ظاهری مشابه به آیفون 8 و دارای سخت افزار سری 11 آیفون می باشد. برای نمایشگر این گوشی از پنل قدرتمند Retina IPS LCD با قطر 4.7 اینچ بهره گرفته شده است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی آیفون SE 2020 حدود 60.9 سانتی متر مربع است و حدود 65.4 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 326، رزولوشن تصویر 750 در 1334 اشاره کرد. این نمایشگر دارای نسبت 16 به 9 است و سایز آن برای این گوشی بسیار مناسب است. از دیگر قابلیت های این ال سی دی می توان به قابلیت Haptic Touch اشاره کرد، هنگامی که روی یک آیکون کلیک کنید، لرزش گوشی به گونه ای است که احساس می کنید دکمه ای فیزیکی را فشرده اید.

در بالای این ال سی دی دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 به همراه اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. اپل در طراحی این گوشی از طراحی خلاقانه ای استفاده نکرده است و تنها تفاوت آن با آیفون 8، در محل قرار گیری لوگوی گوشی است که در وسط گوشی قرار گرفته است. دوربین گوشی آیفون Iphone SE نسل دوم در بالای قسمت پشتی به چشم می خورد که برای این گوشی از یک دوربین فوق العاده با کیفیت استفاده شده است. با استفاده از سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 می توانید تصاویر با کیفیت و نویز کم را ثبت کنید. انرژی موردنیاز این گوشی را باتری لیتیوم ینی با ظرفیت 1821 میلی آمپر تامین می کند. با استفاده از فست شارژ 18 واتی باتری گوشی آیفون Iphone SE 2020  درمدت زمان 30 دقیقه ، 50 درصد شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی آیفون Iphone SE 2020

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی آیفون Iphone SE 2020 از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی آیفون Iphone SE 2020 که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی آیفون SE نسل دوم

در مجموعه ی تعمیرات 118 آرشیو کاملی از قطعات اورجینال موجود است و افرادی که قصد خرید با کیفیت را دارند ما به آن ها خرید از این فروشگاه را پیشنهاد می کنیم. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال را در این مجموعه جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی آیفون Iphone SE 2020 را به صورت اینترنتی دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن ها اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی آیفون Iphone SE 2020 در این مجموعه نسبت به مراکز دیگر مقرون به صرفه تر است.