نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی هواوی Y6 2019 در مارس سال 2018 توسط کمپانی هواوی معرفی شد. این گوشی با قیمتی حدود 2 میلیون تومان در ایران عرضه شد و از معروف‌ترین رقیب این گوشی می‌توان به گلکسی A10 سامسونگ اشاره کرد. بدنه‌ی این دستگاه مرکب از شیشه و پلاستیک طراحی شده است و در سه رنگ آبی٬ مشکی و قهوه‌ای ارائه شده است. مدل‌های مختلف این دستگاه نه تنها از نظر رنگ بلکه از نظر جنس بدنه نیز بایکدیگر متفاوت می باشد. قاب پشت مدل قهوه‌ای این دستگاه با نوعی چرم پوشانده شده است که چندان مرغوب به نظر نمی رسد. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Y6 2019 با اندازه‌ی 6.9 اینچی به طور تقریبی 79 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کیفیت تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. در قاب پشتی دستگاه شاهد دوربین و اسکنر اثر انگشت گوشی هستیم.

دوربین اصلی گوشی هواوی وای 6 2019 مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم بالا می‌باشد. دهانه دیافراگم f/1.8 این دوربین باعث می‌شود تا حتی در محیط های کم نور٬ با جذب میزان نور بالا تصاویر با کفیت‌تری را خلق کند. این دوربین از ویژگی های پانوراما٬ HDR و فلش ‌LED بهره برده است و قادر است ویدئوهایی با کیفیت ‌1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. دوربین سلفی این گوشی با لنز 8 مگاپیکسلی همراه با یک فلش ال ای دی در پنل جلوی گوشی تعبیه شده است. باتری گوشی هواوی Y6 2019 با میزان ظرفیت 3020 میلی‌آمپر از عهده مصرف انرژی این دستگاه به راحتی برمی‌آید.

تعمیر گوشی هواوی Y6 2019

قطعات گوشی هواوی Y6 2019 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی Y6 2019 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی وای 6 2019 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y6 2019

تعمیرکاران و کارآموزانی که به تازگی وارد حوزه تعمیرات موبایل شده‌اند حتما از این امر اطلاع دارند که استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال در رضایتمندی مشتریان تاثیر بالایی دارد. مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال تجربه در زمینه فروش٬ تعمیر و تعویض مفتخر است تا با ارائه قطعات و ابزارآلات به روز و اصل بهترین خدمات را به تعمیرکاران و کاربران عزیز ارائه نماید. چنانچه تعمیرکاران تمایل به خرید قطعات گوشی هواوی Y6 2019 را دارند می توانند به این مرکز مراجعه کرده و در صورت عدم دسترسی به این مرکز سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سایت ثبت نمایند تا در اسرع وقت محصولات برایشان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 6 2019 می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.