نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

ایسوس در آگوست سال 2020 از دو گوشی Zenfone 7 و Zenfone 7 pro رونمایی کرده است. در مقایسه با دوربین های چرخشی که در گوشی های دیگر این برند استفاده شده است، دوربین های این گوشی تقویت شده اند. در این گوشی ها از موتورهای کوچکتری استفاده شده که گشتاور آن بیش از دوبرابر قبلی است. دوربین چرخشی گوشی ایسوس Zenfone 7 با نرخ 100 بار چرخش در روز، تا 5 سال استفاده دوام می آورد. طبق ادعای این کمپانی، در صورت باز بودن می تواند 35 کیلوگرم وزن را تحمل کند. فریم دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است و یک لایه گوریلا گلس 3 بر روی درب پشت دستگاه جای گرفته است. بجز ماژول دوربین، قطعه ی دیگری روی درب پشت وجود ندارد و در مرکز دستگاه لوگوی ایسوس به چشم می خورد.

در این ماژول سه دوربین جای گرفته است. دوربین اصلی گوشی ایسوس Zenfone 7 از سنسور 64 مگاپیکسلی با لنز  واید 26 میلی متری بهره می برد. لنز تله فوتو در کنار دوربین اصلی قرار گرفته است و دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد. لنز اولتراواید گوشی نیز از سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد و دارای زاویه 113 درجه ای می باشد. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 8K در نرخ 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. همچنین این دوربین از حالت فیلمبردای HDR و الگوریتم بهبود یافته ی عکاسی شب بهره می برد و در شرایط نوری کم هم می تواند تصاویر خوب و با کیفیتی را ثبت کند.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر لمسی خازنی Super AMOLED با قطر 6.67 اینچ می باشد. این نمایشگر می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد و از نسبت تصویر 20:9 بهره می برد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس Zenfone 7 حدود 107 سانتی متر مربع است و نزدیک به 84 درصد قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این نمایشگر 395 پیکسل نمایش داده می شود و دارای وضوح نمایشگر 1080 در 2400 می باشد. نمایشگر این گوشی تمام صفحه است و هیچ بریدگی را شامل نمی شود. از دوربین اصلی نیز برای عکاسی سلفی استفاده می شود و به هنگام استفاده ماژول به سمت بالا می آید و پس از اتمام کار به جای خود باز می گردد.

انرژی مورد نیاز دستگاه را برای شارژ شدن باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری گوشی ایسوس Zenfone 7 از فست شارژ 30 واتی بهره می برد و می تواند در مدت زمان 34 دقیقه باتری گوشی را 60 درصد شارژ کند. برای فول شارژ شدن باتری گوشی فقط به 93 دقیقه زمان نیاز است. ایسوس گوشی را در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی 128 و 6 ، 128 و 8 گیگابایت به بازار عرضه کرده است.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 7

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 7 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات ایسوس Zenfone 7 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 7

امکان خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون 7 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 7 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.