نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J7 J730 به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 7.0 که قابل ارتقاء تا اندروید 9.0 می باشد در سال 2017 وارد بازار شده است. این گوشی در وزن 181 گرم و ابعاد 152.5 * 74.8 *  8 میلیمتر ساخته شده است که بنابر این در هنگام در دست گرفتن مشکلی وجود نخواهد داشت. درب پشت و فریم گوشی از جنس آلومینیوم است و امکان باز کردن درب پشت و دسترسی به باتری برای کاربر فراهم نمی باشد. باتری این گوشی از نوع لیتیوم یونی است که ظرفیت 3600 میلی آمپر برای آن در نظر گرفته اند. این باتری برای مکالمه تا 24 ساعت و یا پخش موزیک تا 91 ساعت کافی می باشد. استفاده از تراشه Exynos 7870 Octa  به همراه پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 برای این گوشی هوشمندانه به نظر می رسد.

یکی از مهمترین قطعات یک گوشی می تواند نمایشگر آن باشد. نمایشگری که در این گوشی استفاده شده است از نوع Super AMOLED  با اندازه 5.5  اینچ می باشد. 73.1 درصد از پنل جلویی گوشی را نمایشگر تشکیل می دهد و مساحت آن برابر با 83.4 سانتی متر مربع است. می توانید در این نمایشگر با رزولوشن 1080 * 1920  پیکسل تصاویر را با رنگ هایی نزدیک به واقعیت به نسبت 16 به 9 تماشا کنید. دوربین ها نیز از قطعات مهم یک گوشی هستند که برای دوربین پشت گوشی گلکسی جی ۷ سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و برای دوربین سلفی رزولوشن 13 مگاپیکسل در نظر گرفته اند. این گوشی با این مشخصات و با ظرفیت 16 گیگ از مراکز معتبر تهیه نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی730

در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از به روز ترین تجهیزات که دارای استانداردهای جهانی می باشد تعمیر گوشی شما انجام خواهد شد. ما این مرکز، مرکزی فوق پیش رفته با کادری مجرب است که تمامی خدمات مربوطه به گوشی های همراه فارق از نوع و برند آن را ارائه می دهیم. پس به راحتی و با خیالی آسوده می توانید تعویض قطعات گوشی ساموسنگ J7 2017 را به مرکز ما بسپارید. به دلیل تجهیز این مرکز تعمیر گوشی شما در کمترین زمان و با دقت بالایی انجام می شود و پس از تعمیر کالای خود را می توانید با گارانتی معتبر مرکز دریافت نمایید. ابتدا گوشی و کالای دیجیتال شما را بررسی و عیب یابی خواهیم کرد سپس با برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J730 و تایید شما گوشی تعمیر می شود. در این مرکز از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J730 برای تعمیر آن استفاده می شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J7 2017

خرید قطعات الکترونیکی در دنیای امروز که قطعات فیک بسیار فراگیر شده اند دشوار می باشد و تبدیل به یکی از معضلات کاربران و تعمیرکاران شده است. اما می توان با خرید از مرکزی معتبر این مشکل را حل نموده و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید. مرکز تعمیرات ۱۱۸ به عنوان مرکزی معتبر با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و فروش قطعات است که با مجوز از سوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی در خدمت شماست. دراین مرکز هم تعمیر تعمیر گوشی سامسونگ گلکسیJ730 انجام می شود هم می توانید از فروشگاه خرید قطعات گوشی Galaxy J730 را انجام دهید. ما در این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رسانیم به همین دلیل قیمت قطعات بسیار مناسب می باشد که برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی سامسونگ J7 2017 می توانید با ما تماس بگیرید.