نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی موتورولا موتو E5 Play Go در جولای سال 2018 به بازار معرفی شده است. برای این گوشی اقتصادی نمایشگری از نوع IPS LCD در نظر گرفته شده است. این نمایشگر رنگ ها را بسیار طبیعی جلوه می دهد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. قطر ال سی دی گوشی موتورولا Moto E5 Play Go حدود 5.84 اینچ و دارای رزولوشن تصویر 960 در 480 می باشد. مساحت این نمایشگر 88 سانتی متر مربع است و بخش زیادی از پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. مانند طراحی گوشی های قبلی، اینبار هم جک هدفون این گوشی در لبه ی بالایی گوشی قرار گرفته است. در بالای ال سی دی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه اسپیکر مکالمه جای گرفته است.

روی درب پشت این گوشی فضای دایره شکلی دیده می شود که داخل آن دوربین پشت 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED تعبیه شده است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است و می تواند 30 فریم در ثانیه با کیفیت 1080 فیلم ضبط کند. در پایین این قسمت اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. این اسکنر امنیت بالای و همچنین دسترسی آسانی دارد. برای این گوشی هارد پروگرم شده از نوع eMMC 5.1  با حافطه ی 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2100 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto E5 Play Go قابل تعویض توسط کاربر است و در صورت هرگونه ایراد می توانید با تعویض این قطعه و درب پشت را انجام دهید.

تعمیر موتورولا Moto E5 Play Go

در این مجموعه تعمیر گوشی موتورولا Moto E5 Play Go  به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. در این مرکز ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا Moto E5 Play Go به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت از سوی شما، تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در صورتی که در شهرستان هستید می توانید گوشی خود را با پست و یا پیک به دست ما برسانید. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات موتورولا موتو E5 Play Go در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو ای 5 پلی

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست آن ها برسانیم. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا Moto E5 Play Go را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto E5 Play Go روی سایت وارد نشده است می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.