نمایش 1–8 از 22 نتیجه

نمایش 9 24 36

سپتامبر یکی از جذاب ترین ماه های سال برای افرادی که علاقه مند به دنیای فناوری هستند به شمار می رود. زیرا اپل هر ساله در این ماه از گوشی های جدید خود پرده برداری می کند. آیفون Iphone 8 Plus، نسخه ی بزرگتر پرچم دار جدید اپل در سپتامبر 2017 به بازار عرضه شده است. در پنل جلویی این گوشی از Retina IPS LCD یهره گرفته شده است و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت ال سی دی گوشی آیفون Iphone 8 Plus حدود 83.4 سانتی متر مربع است و حدود 67.4 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، میکروفون و اسپیکر قرار گرفته است.

گوشی آیفون 8 پلاس به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2691 میلی آمپر مجهز شده است. باتری آیفون Iphone 8 Plus مجهز به فست شارژ 15 واتی بوده و می تواند در مدت 30 دقیقه باتری گوشی شما را 50 درصد شارژ کند. از دیگر فناوری های به کار رفته در این گوشی می توان به شارژ وایرلس اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید بدون استفاده از کابل گوشی خود را شارژ کنید. بدنه ی این گوشی ترکیبی از شیشه و فلز طراحی شده، ترکیبی که این روزها به فرمولی موفق در بین تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند بدل گردیده است. دوربین دوگانه این گوشی یکی از نکات قوت این گوشی به شمار می رود. دوربین اصلی از یک لنز واید 28 میلی متری با f/1.8 و همچنین پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین دوم آیفون 8 پلاس یک لنز 56 میلی‌ متری تله‌ فوتو با f/2.8 دارد که برجسته‌ ترین ویژگی‌ آن، امکان زوم دو برابری اپتیکال است.

تعمیر گوشی آیفون Iphone 8 Plus

گوشی های آیفون به دلیل پیچیدگی که در ساخت آن ها وجود دارد، هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر آن ها انجام دهد. ما در این مجموعه دارنده ی تکنسین متخصص تعمیرات گوشی آیفون هستیم که می توانند تعمیر گوشی آیفون Iphone 8 Plus را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز انجام دهند. آرشیو قطعات گوشی آیفون از جمله قطعات گوشی آیفون Iphone 8 Plus در این مجموعه تکمیل است و کلیه ی این قطعات دارای کیفیت اورجینال هستند. کلیه ی تعمیرات شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن ها وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی آیفون Iphone 8 Plus در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی آیفون 8 پلاس

با خرید قطعات اورجینال گوشی آیفون Iphone 8 Plus می توانید از کیفیت نهایی کار خود مطمئن باشید. افرادی که به دنبال خرید قطعات اورجینال گوشی آیفون Iphone 8 Plus هستند می توانند با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات Iphone 8 Plus مطلع شوند. در صورتی که قصد خرید به صورت اینترنتی دارید می توانید با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید ” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. سفارشات از تمامی شهرها پذیرفته می شود و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.