نمایش 1–8 از 19 نتیجه

نمایش 9 24 36

پردازنده مرکزی گوشی سامسونگ Galaxy S8 Plus، با قدرت 8 هسته ای و از تراشه Exynos 8895/Snapdragon 835 در این گوشی استفاده شده است. این گوشی با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته شده است و دیگر خبری از دکمه هوم فیزیکی نمی باشد. حسگر اثر انگشت نیز با پشت گوشی انتقال پیدا کرده است. ابعاد این گوشی 159.5 * 73.4 * 8.1 میلیمتر می باشد که بنابراین گوشی نسبت به نسل پیشین باریک تر و از پهنای آن کاسته شده است. نسبت تصویر برابر با 18.5 به 9 است که به همین دلیل از نمایشگری با اندازه 6.2 اینچ استفاده شده است. رزولوشن این قطعه 2960* 1440 پیکسل است که با گرافیک بالایی که دارد می توان شاهد تصاویری با کیفیت بالا بود.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری پر قدرت آن اشاره کرد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر که می توانید با قدرت 15 وات آن را شارژ نمایید. دوربین اصلی گوشی گلکسی S8 Plus با کیفیت 12 مگاپیکسل و لنز واید ساخته شده است. دیافراگم این دوربین f/1.7 که دوربین سلفی نیز با همین دیافراگم و کیفیت 8 مگاپیکسل ارائه شده است. دوربین سلفی دارای دوربینی دیگر با کیفیت 2 مگاپیکسل برای تشخیص عمق می باشد. هارد این گوشی در دو ظرفیت 64 و 128 گیگ در بازار موجود می‌باشد که با توجه به نیازتان می اتوانید یکی از این ظرفیت ها را خریداری نمایید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی اس8 پلاس

 قطعات گوشی سامسونگ S8 Plus مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر بسیار حساس بوده و در صورت خیس شدن، نوسانات داخلی، ضربه ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. از آن جایی که هر قطعه بر دیگری اثرگذار می‌باشد پس با آسیب به هر یک باید سریعا آن را تعویض کنید. تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S8 Plus را می توانید به تعمیرکاران مجرب ما در مرکز تعمیرات 118 بسپارید. دراین مرکز با استفاده از بهترین ابزار تعمیر گوشی شما انجام می‌شود. علاوه بر این مهارت تعمیرکار که یکی از اصول های اساسی تعمیر گوشی است در این مرکز رعایت شده و از بهترین تعمیرکاران کمک گرفته ایم. تمام قطعات استفاده شده در این مرکز اورجینال می باشد و سعی ما جلب رضایت شما عزیزان می باشد که تا حد بسیار بالایی در این زمینه موفق بوده ایم و اعتماد و انتخاب شما افتخار این مرکز می‌باشد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ Galaxy S8 Plus

برای خرید قطعات گوشی گلکسی S8 Plus و یا خرید قطعات دیگر گوشی ها به مرکزی معتبر و با سابقه مراجعه نمایید. دقت در سابقه و مجوزهای مرکز می تواند یکی از راه های انتخاب یک مرکز معتبر باشد. همچنین میزان رضایت مشتریان نیز می تواند در انتخاب مرکز تعیمراتی تاثیرگذار باشد. مرکز تعیمرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب توانسته با رعایت قوانین مشتری مداری و استفاده از بهترین ابزار و بهترین قطعات تا حد بالایی میزان رضایت مشتریان خود را جلب نماید. علاوه بر تعویض قطعات گوشی Samsung S8 Plus می توانید خرید قطعات را از فروشگاه مرکز انجام دهید. در فروشگاه این مرکز قیمت قطعات به دلیل فروش مستقیم بسیار پایین می‌باشد. پیش از خرید هر قطعه با تماس تلفنی می‌توانید با مرکز تمام گرفته و علاوه بر آگاهی از قیمت قطعات گوشی  Galaxy S8 Plus از مشاوره رایگان ما نیز بهره‌مند شوید.