نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی شیائومی Redmi 9 در ژوئن سال 2020 به بازار معرفی شده است. این گوشی یکی دیگر از دستگاه هایی است که مبتنی بر شیشه و فلز ساخته شده است. بدنه ی این گوشی از شیشه ساخته شده است و لبه های انحنادار دارد، رنگ بدنه گرادیانی بوده و فریم فلزی، قطعات سخت افزاری گوشی را در داخل خود جای داده است. درب پشت گوشی شیائومی Redmi 9 میزبان دوربین چهارگانه می باشد که به صورت عمودی در مرکز دستگاه جای گرفته است. این دوربین کمی بر آمدگی دارد و در صورت قرار گرفتن روی سطوح تخت، کمی تکان می خورد. دوربین اصلی گوشی شیائومی Redmi 9 شامل حسگر اصلی13 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی و همچنین دوربین 2 مگاپیکسلی  می باشد. این دوربین ها یک مجموعه ی عکس برداری حرفه ای را برای کاربر فراهم می کنند.

قسمت جلویی دستگاه میزبان نمایشگر 6.53 اینچی با پنل قدرتمند IPS LCD می باشد. این نمایشگرها زاویه دید خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi 9 حدود 104 سانتی متر مربع است و 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. روی نمایشگر یک لایه گوریلا گلس 3 قرار داده شده تا از آسیب دیدگی احتمالی ال سی دی جلوگیری کند. در بالای ال سی دی بریدگی قطره ای طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. دوربین سلفی شیائومی Redmi 9 برای عکس برداری سلفی و همچنین تماس های ویدئویی مناسب است.

تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5020 میلی آمپرساعت است. باتری گوشی شیائومی Redmi 9 با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را در طول روز همراهی می کند. سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 روی این گوشی نصب شده است. وظیفه ی پردازش گرافیکی گوشی در تراشه ی Mediatek Helio G80، بر عهده ی تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2 می باشد. کوآلکوم ادعا کرده است که پردازنده جدید این شرکت، 45 درصد بهبود عملکرد CPU و ۲۰ درصد بهبود عملکرد GPU بهره می برد. این گوشی در دو نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 3 و 32، 4 و 64 به بازار عرضه شده است.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi 9

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Redmi 9 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Redmi 9 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 9

امکان خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی 9 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی ردمی 9 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.