نمایش 1–8 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J6 J600 در سال 2018 وارد بازار شده است که در ابعاد میلیمتر 149.3 * 70.2 * 8.2 و وزن 154 گرم دارای طرفداران بسیاری می‌باشد. این گوشی امکان استفاده از دو سیم کارت را برای کاربران فراهم‌ می کند. در بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک  استفاده شده است و بر روی نمایشگر آن از گوریلاگلس بهره برده اند. فناوری استفاده شده در نمایشگر آن Super AMOLED می باشد که در ابعاد 5.6 اینچ 76.5 درصد از صفحه رویی گوشی را به خود اختصاص داده است. برای این نمایشگر رزولوشن720 *1480 پیکسل در نظر گرفته اند که با توجه به ابعاد آن ‌در هر اینچ 293 پیکسل وجود دارد. برای تراشه اصلی این گوشی از Exynos 7870 Octa استفاده شده است و پردازنده مرکزی Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 تمام دستورات شما را دریاقت کرده و پردازش می کنند.

گوشی گلکسی با سیستم عامل اندروید 8.0 روانه بازار شده است اما این نوید را داده اند که بتوان تا اندروید 9.0 آن را ارتقاء داد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته اند که با توجه به به سیستم عامل و نرم افزاری که برای این گوشی در نظر گرفته اند می توان با آن تا 21 ساعت مکالمه کرد و امکان پخش 76 ساعت موزیک را دارد. دوربین پشت گوشی گلکسی J6 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی می باشد و از لنز واید با فاصله کانونی 28 میلیمتر در آن استفاده کرده اند. برای دوربین سلفی نیز از سنسوری با کیفیت 8 مگاپیکسل استفاده شده است. این گوشی با حافظه داخلی 32 و 64 گیگ قابل خرید می باشد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی6

تعمیر گوشی ها با استفاده از قطعات اورجینال و به روش صحیح یکی از دغدغه های کاربران می باشد که  این مشکل را با مراجعه به مرکزی معتبر می شود برطرف کرد. با توجه به سابقه، مجوزهای مربوطه و رضایت کاربران می توانید مرکزی معتبر را انتخاب نمایید. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب تعمیر گوشی ساموسنگ J6 را با استفاده از قطعات اورجینال انجام می دهند. در این مرکز بهترین ابزار آلات را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم و به همین دلیل تعویض قطعات اورجینال گوشی گلکسی J600 با دقت بالا و سرعت بسیاری انجام خواهد شد. عزیزان شهرستانی نیز می توانند گوشی های خود را توسط پیک برای مرکز ارسال نمایند تا پس از بررسی و برآورد هزینه تعمیر سامسونگ گلکسی J6 پس از هماهنگی نهایی گوشی شما تعمیر گردد.

خرید قطعات گوشی Samsung J6

اگر دستگاه الکترونیکی و یا گوشی همراه شما آسیب دیده و به دنبال خرید قطعات اورجینال برای آن می باشد ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می دهیم. در این مرکز تمامی قطعات با کیفیت اورجینال به فروش می رسند و میتواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. برای خرید قطعات گوشی Galaxy J600 نیز می توانید به صفحه مربوطه مراجعه و قطعه مورد نظر را به سبر خرید خود اضافه کنید و با ثبت نهایی آن منتظر تماس از طرف مرکز ما باشید. در این مرکز تمامی قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد و به همین دلیل قیمت قطعات گوشی سامسونگ J6 بسیار مقرون به صرفه و باور نکردنی می باشد. این مجموعه در تلاش است با ارائه خدماتی مناسب و در خود مشتریان خود رضایت صد در صدی شما را جلب نماید.