نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی میان رده آنر X10 در می سال 2020 در یک مراسم آنلاین رونمایی شد. این گوشی به پردازنده کرین 820 مجهز شده است. پردازنده مرکزی از 8 هسته شامل یک هسته‌ی 2.36 گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی 2.22 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.84 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده است. پردازنده ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است همانی است که در آنر 30 اس نیز استفاده شده است. این گوشی از فناوری 5G در هر دو حالت SA و NSA پشتیبانی می کند و 9 باند فرکانسی را پوشش می دهد. پوسته ی اختصاصی MagicUI نسخه‌ی ۳/۱/۱ و اندروید 10 روی این گوشی نصب شده است. سرویس های گوگل در این گوشی قابل دستری نیستند و هوآوی از اپلیکیشن مخصوص خود در این گوشی استفاده کرده است.

گوشی Honor X10 5G در سه نسخه با حافظه داخلی و رم به ترتیب، 6 و 64 گیگابایت، 6 و 128 گیگابایت و 8 و 128 گیگابایت به بازار عرضه می شود. در صورتی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیاز دارید می توانید از کارت حافظه تا 256 گیگابایت استفاده کنید. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 6.63 اینچی با رزولوشن +FHD قرار گرفته است. تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Honor X10 5G از نرخ نوسان سازی 90 هرتز بهره مند شده است. سرعت تشخیص لمس این ال سی دی 180 هرتز است و فاصله ی بین لمس نمایشگر تا واکنش بسیار کم است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4300 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی Honor X10 5G با استفاده از فست شارژ 22.5 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و از تکنولوژی شارژ برعکس نیز بهره می برد.

در بالای ال سی دی گوشی شاهد هیچ بریدگی نیستیم و دوربین سلفی به صورت مخفی در لبه ی بالایی گوشی قرار گرفته است. در صورتی که قصد استفاده از دوربین جلو را داشته باشید، دوربین به صورت پاپ آپ بالا می آید و پس از انجام کار به پایین می آید. درب پشت Honor X10 5G میزبان دوربین 3 گانه است که در داخل یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته است. دوربین اصلی Honor X10 5G با سنسور 40 مگاپیکسلی به منظور جذب نور بهتر و ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در نور کم، از نوع RYYB انتخاب شده است. دوربین های دیگر با حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو در کنار این دوربین قرار گرفته اند. حسگر اثر انگشت بر روی لبه ی کناری قرار گرفته و دسترسی آسانی دارد. این گوشی در رنگ های آبی، نارنجی، مشکی، نقره‌ای به بازار معرفی می شود.

تعمیر گوشی هوآوی Honor X10 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor X10 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor X10 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید گوشی آنر ایکس 10

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Honor X10 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Honor X10 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.