نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی آنر در جولای سال 2020 از گوشی 5G و مقرون به صرفه ی هوآوی Honor 30 Lite رونمایی کرد. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با وضوح تصویر +1080p قرار گرفته است. نرخ نوسازی تصویر در این نمایشگر 90 هرتز و همچنین نرخ مخابره تاچ 180 هرتز برای عملکرد روان و بدون تأخیر در نظر گرفته شده است. در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی قرار گرفته و داخل آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته و از آنلاک دستگاه از طریق تشخیص چهره پشتیبانی می کند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Honor 30 Lite حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 84 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است در هر اینچ از این نمایشگر 405 پیکسل نمایش داده می شود و دارای نسبت تصویر 20 به 9 است.

درب پشت گوشی هوآوی Honor 30 Lite میزبان ماژول مستطیل شکل است که داخل آن دوربین سه گانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی با حسگر 1/2 اینچی و گشودگی f/1.8 می باشد. دوربین های دیگر با با سنسورهای التراواید 8 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی جای گرفته اند. با استفاده از دوربین پیشرفته ای که در این گوشی به کار گرفته شده می توانید ویدئو با کیفیت 4K ضبط کنید. ظرفیت باتری هوآوی Honor 30 Lite حدود 4000 میلی آمپر ساعت و از نوع لیتیوم پلیمری در نظر گرفته شده است. در لبه ی پایینی دستگاه پورت شارژ USB-C قرار گرفته و با استفاده از فست شارژ 22.5 واتی شارژ می شود. آنر ادعا کرده شارژر این گوشی در مدت 30 دقیقه باتری گوشی را از 0 به 53 درصد می رساند.

از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری Magic UI 3.1 بهره می برد. هیچکدام از سرویس های گوگل در این گوشی قابل دسترسی نیستند و جزو تحریم های آمریکا به شمار می روند. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی MediaTek MT6873V Dimensity 800 5G تشکیل می دهد که 8 هسته دارد. برای پردازش گرافیکی گوشی، پردازنده ی Mali-G57MP4 در نظر گرفته شده است. آنر 30 لایت در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 6 و 64، 6 و 128، 8 و 128 به بازار معرفی شده است. امکان ارتقا حافظه وجود دارد و شما می توانید از کارت SD تا 128 گیگابایت حافظه در اسلات دوم سیم کارت استفاده کنید.

تعمیر گوشی هوآوی Honor 30 Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر قطعات گوشی هوآوی Honor 30 Lite و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی هوآوی Honor 30 Lite وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی هوآوی Honor 30 Lite

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Honor 30 Lite به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی Honor 30 Lite روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.