نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

شیائومی گوشی Redmi Note 5 را در فوریه ی سال 2018 به بازار معرفی کرده است. شیائومی در تلاش است تا با ارائه ی گوشی هایی با سخت افزار مناسب و هزینه ای پایین، بازار میان رده ها را در دست بگیرد. قلب تپنده ی گوشی شیائومی Redmi Note 5 را تراشه اسنپدراگون 625 تشکیل می دهد. این پردازنده از 8 هسته‌ ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53تشکیل شده است. پردازنده ی گرافیکی آدرنو 506 بر روی پردازنده ی اصلی قرار گرفته است و تجربه بصری کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد. سیستم عامل اندروید 7.1.2 و همچنین رابط کاربری پر طرفدار MIUI 11 برای این گوشی در نظر گرفته شده است. شیائومی این گوشی را در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 4 و 64، 3 و64، 3 و 32 گیگابایت به بازار عرضه کرده است.

نمایش محتوای بصری دستگاه بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.99 اینچ می باشد. این نمایشگر ها رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند و زاویه دید خوبی دارند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Redmi Note 5 حدود 92.6 سانتی متر مربع و 77.4 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. در هر اینچ از نمایشگر 403 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 1080 در 2160 می باشد. در لبه ی بالای ال سی دی دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت به چشم می خورد. شیائومی برای این گوشی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. این دوربین در روشنایی مناسب می تواند عملکرد خوبی را نشان دهد.

بدنه ی اصلی گوشی شیائومی Redmi Note 5 تماما از فلز ساخته شده است و میزبان دوربین اصلی، فلش LED و سنسور اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی شیائومی Redmi Note 5 از سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم  f/2.2 بهره مند شده است. با این دوربین می توانید با کیفیت 4K فیلمبرداری کنید. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت تامین می کند. باتری شیائومی Redmi Note 5 در داخل قاب گوشی قرار گرفته است و امکان دسترسی و جابه جایی توسط کاربر وجود ندارد. برذای شارژ باتری این گوشی از فست شارژ 18 واتی بهره گرفته شده است که می تواند باتری گوشی را در مدت زمان کوتاهی فول شارژ کند.

تعمیر گوشی شیائومی Redmi Note 5

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر شیائومی Redmi Note 5 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی شیائومی ردمی نوت 5

امکان خرید قطعات شیائومی Redmi Note 5 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Redmi Note 5 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.