نمایش دادن همه 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

با این که گوشی شیائومی Poco X3 Pro در کیفیت بالایی توسط شرکت شیائومی تولید شده و با استقبال خوبی هم از سمت مشتریان مواجه شده است، اما باز هم مانند سایر گوشی‌های موبایل، به دلیل ظرافتی که در ساختار آن وجو دارد، آسیب پذیر است. البته این آسیب تنها شامل ایرادات سخت افزاری و نیست و مشکلات نرم افزاری را هم شامل می‌شود. اگر چه آسیب‌های سخت افزاری متداول‌تر هستند و به دلیل صرف هزینه زیاد برای تعمیر آن‌ها، بیش‌تر متوجه‌شان می‌شوید، اما ایرادهای نرم افزاری هم در بسیاری از موارد باعث مختل شدن گوشی موبایل شما می‌شوند. به طور معمول، اصابت ضربه و یا ایجاد فشار، افتادن گوشی از دست شما و نفوذ آب به گوشی از رایج‌ترین دلایلی هستند که باعث اسیب دیدگی قطعات سخت افزاری موبایل شما می‌شوند. بیش‌تر مشکلات نرم افزاری هم در اثر نفود بدافزارها از طریق اینترنت و یا دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌شوند. اما چیزی که اهمیت دارد، تعمیر گوشی شیائومی Poco X3 Pro شما به بهترین شکل ممکن است. برای این کار باید به مراکزی مراجعه کنید که مهارت و تجربه کافی جهت تعمیرات در هر کدام از این حوزه‌ها را داشته باشند. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی‌های تلفن،‌ کار تعمیر گوشی شما را با بهترین کیفیت ممکن انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی شیائومی شما از نظر نرم افزاری و یا قطعات سخت افزاری دچار ایراد و خرابی شده است، با مراجعه به مجموعه ما و یا از طریق پست آن را به ما تحویل دهید تا تعمیرات آن را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهیم.

تعمیر گوشی شیائومی Poco X3 Pro

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی شیائومی Poco X3 Pro

با وجود این که گوشی شیائومی شما در کیفیت بالایی ساخته شده است، اما باز هم ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی شود. به طور کلی می‌توان آسیب‌های گوشی شما را در دو دسته تقسیم نمود که شامل مشکلات نرم افزاری و خرابی قطعات سخت افزاری می‌شوند. شکستگی و یا سوختن تاچ و ال سی دی، ضعیف شدن و افت عملکرد باتری، خرابی هارد و سایر قطعات پردازشی از متدوال‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری گوشی شما هستند. زمانی که گوشی شما با این مشکلات مواجه می‌شود، به طور معمول نیاز به تعویض قطعه به وجود می‌اید و این موضوع باعث افزایش هزینه این دسته تعمیرات می‌شود. مهم‌ترین ایرادات نرم افزاری هم شامل ویروسی شدن گوشی، مشکلات سیستم عامل تلفن و ایجاد اختلال در عملکرد نرم افزارها و برنامه‌ها هستند. این نوع مشکلات نسبت به آسیب‌های سخت افزاری با صرف هزینه و زمان کم‌تری قابل رفع شدن هستند، به شرطی که به افراد و یا موسسه‌هایی مراجعه کنید که از دانش و مهارت لازم برای این کار برخوردار باشند. در ادامه به توضیح بیش‌تر آسیب دیدگی‌های سخت افزاری و اقداماتی که در این مواقع باید انجام دهید، خواهیم پرداخت.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Poco X3 Pro

تعویض تاچ و ال سی دی Poco X3 Pro

تاچ و ال سی دی این گوشی از نوع IPS LCD است که از فرمت تصویری HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش آن 120 هرتز بوده و 450 نیت روشنایی دارد. سایز ال سی دی گوشی شیائومی Poco X3 Pro برابر با 6.67 اینچ و مساحت صفحه آن 107.4 سانتی متر مربع است. نسبت صفحه نمایش به کل سطح گوشی 84.6 درصد و نسبت ابعاد تصویر آن 20:9 می‌باشد. رزولوشن تصویر در این گوشی برابر با 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل در اینچ است. برای محافظت بیش‌تر از تاچ و ال سی دی این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 6 استفاده شده است. اما با وجود این باز هم صفحه نمایش گوشی شما نمی‌تواند در برابر ضربات محکم مقاومت کرده و دچار آسیب و شکستگی می‌شود. زمانی که تاچ و ال س دی گوشی‌تان آسیب می‌بیند، علامت‌هایی مانند ایجاد لکه‌های رنگی در صفحه، از کا افتادن بخش‌هایی از تاچ و سوسو زدن صفحه بروز می‌کنند. در صورت مشاهده این علائم باید به فکر تعویض تاچ و ال سی دی گوشی خود باشید.

آسیب دیدن باتری گوشی شیائومی Poco X3 Pro

مشخصات باتری شیائومی Poco X3 Pro

با این که در این گوشی از یک باتری قوی از نوع لیتیوم پلیمری و با ظرفیت 5120 میلی آمپر استفاده شده است. هم چنین، باتری این گوشی از قابلیت شارژ سریع 33 واتی برخوردار است و 59 درصد شارژ ابتدایی را در 30 دقیقه و 100 درصد شارژ کامل را در 59 دقیقه انجام می‌دهد. اما با این وجود باز هم پس از مدتی که از آن استفاده می شود، دچار آسیب و خرابی شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. با توجه به این که باتری گوشی شیائومی Poco X3 Pro قابل جدا شدن و جا به جایی نیست، در هنگام مشاهده علائم خرابی، باید جهت خارج کردن و تعویض آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. رایج‌ترین علائم خرابی باتری گوشی شما شامل موارد زیر هستند :

  • خالی شدن شارژ سریع‌تر از حالت عادی
  • متورم شدن و به اصطلاح باد کردن گوشی
  • داغ شدن باتری
  • خاموش شدن گوشی بلافاصله پس از جدا کردن موبایل از شارژ

در این مواقع باید هر چه سریع‌تر جهت تعویض باتری اقدام کنید، چرا که برخی از این علائم مانند باد کردن و داغ شدن باتری، می‌توانند خطر انفجار و آتش سوزی را هم به همراه داشته باشند.

خرابی هارد گوشی شیائومی Poco X3 Pro

خرابی هارد گوشی شیائومی Poco X3 Pro

هارد قرار گرفته بر روی این گوشی از نوع microSDXC است و در دو ظرفیت 128 و 256 گیگا بایتی بر روی آن قرار می‌گیرد؛ هارد پروگرم شده پوکو X3 Pro هم چنین قابلیت پشتیبانی از رم 6 و 8 گیگی را دارد که تنوع خوبی را برای اتخاب شما ایجاد کرده است. از آن جایی که هارد گوشی شما هم وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد و هم اجازه بوت کردن گوشی را به سیستم عامل می‌دهد، باید در مراقبت از آن دقت داشته باشید. در صورت خرابی هارد علاوه بر این که عملکرد نرم افزار‌ها و برنامه‌های شما دچار اختلال می‌شود، ممکن است همه اطلاعات و داده‌های ذخیره شده شما حذف شده و از بین بروند. استفاده از شارژر نا مناسب و فیک، اجرای بازی‌های سنگین و حتی عوامل فیزیکی مانند برخورد ضربه شدید و نفوذ آب، از مهم‌ترین دلایل خرابی و آسیب دیدن هارد گوشی شیائومی شما هستند. زمانی که متوجه این مشکل شدید، باید هر چه سریع‌تر جهت تعمیر هارد اقدام نمایید تا از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگیری شود. تغییر آیکون برنامه‌ها، مختل شدن عملکرد نرم افزارها و پاک شدن خود به خودی اطلاعات از متدوال‌ترین نشانه‌های خرابی هارد شما هستند.

تعویض قطعات گوشی شیائومی Poco X3 Pro

اگر گوشی شما در اثر عوامل مختلف دچار آسیب و خرابی در قسمت سخت افزار و یا ایرادات نرم افزاری شده است، می‌توانید جهت تعمیر قطعات شیائومی Poco X3 Pro در صورت نیاز، با خیالی راحت به مجموعه ما مراجعه کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از متخصصین با تجربه در زمینه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری، کار تعمیر و تعویض قطعات گوشی شما را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی‌تان با مشکل مواجه شده است، عجله کنید و آن را برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی شیائومی Poco X3 Pro

اگر شما هم قصد خرید قطعات Poco X3 Pro خود را دارید و از طرف دیگر، اصل و اورجینال بودن این قطعات هم برای شما اهمیت دارد، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. مجموعه ما با سابقه‌ای بالا در زمینه ارائه انواع قطعات گوشی‌های موبایل در برند‌های مختلف،‌ عرضه قطعات گوشی شیائومی شما را هم به صورت کاملا اصل و در کیفیتی عالی بر عهده دارد تا شما بدون هیچ گونه نگرانی این قطعات را تهیه کنید. شما عزیزان برای دریافت قطعات مورد نیاز خود می‌توانید به صورت حضوری و با مراجعه به مجموعه ما و یا به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن یا مراجعه به سایت، نسبت به سفارش خرید آن‌ها اقدام نمایید.