نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی هواوی در آوریل سال 2017 تبلت 7 اینچی خود را با وزن 250 گرم به نام تبلت هواوی MediaPad T3 7 معرفی کرد. این تبلت از ابعاد 179 x 103.7 x 8.6 میلی‌متر برخوردار است و به دلیل عدم پشتیبانی از درگاه سیم کارت امکان قرار دادن سیمکارت در این دستگاه وجود ندارد. تراشه این تبلت از نوع مدیاتک 28 نانومتری است که به همرااه پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی و 2 گیگابایت رم اطلاعات دستگاه را پردازش می‌کنند. نمایشگرها در تبلت‌های هوشمند اهمیت بالایی دارند که در این دستگاه از یک ال سی دی 7 اینچی با میزان رزولوشن 600 در 1024 پیکسل و تراکم پیکسلی 170 پیکسل بر اینچ برخوردار می‌باشد. تاچ و ال سی دی تبلت هواوی مدیاپد تی3 7 به طور تقریبی 74 درصد از قاب جلوی دستگاه را به خود اختصاص داده است و هواوی در ساخت این پنل از فناوری IPS LCD بهره گرفته است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.

 این دستگاه در دو ظرفیت 8 گیگابایتی با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایتی با 2 گیگابایت رم عرضه شده است. دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد تی3 7 همانند دوربین سلفی این دستگاه از یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره برده‌ است و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 720 با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران ضبط نماید. باتری تبلت هواوی مدیاپد تی3 7 از نوع لیتیوم یونی است که با ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعت قادر است انرژی مصرفی دستگاه را تامین سازد.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad T3 7

قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 7 بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. تبلت از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل تبلت اختلال ایجاد می‌کنند و موجب از کار افتادن تبلت می‌شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 7 وجود دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده تعمیر تبلت خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید تبلت خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad T3 7

مرکز تعمیرات 118 با سرلوحه قرار دادن رضایت مشتریان و مجوزهای لازم جهت فروش انواع قطعات دستگاه‌های هوشمند درصدد ارائه بهترین خدمات به کاربران می‌باشد. این مجموعه با چندین سال سابقه مفتخر است تا بهترین محصولات را از نظر کیفیت و قیمت به کاربران عرضه نماید. خرید قطعات تبلت هواوی مدیاپد تی 3 7 نیز یکی از امکاناتی است که این مرکز برای تعمیرکاران تعمیرات تبلت فراهم کرده است که می‌توانند از طریق سایت و یا حضوری جهت خرید و سفارش اقدام نمایند. با مراجعه به سایت مرکز می‌توانید سفارشات خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت محصولات برایتان ارسال گردد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت قطعات نبلت هواوی مدیاپد تی3 7 لازم است با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.