نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

هواوی در فوریه سال 2017 محصول جدید خود را در سری پی 20 با عنوان گوشی هواوی P10 lite معرفی کرد. طراحی زیبا و استفاده از شیشه در پنل پشتی گوشی باعث شده تا این دستگاه میان رده ظاهر لوکسی را به خود بگیرد. این دستگاه دارای ابعاد 146.5 x 72 x 7.2 mm با وزن 146 گرم طراحی شده است و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی تعبیه شده است. این دستگاه از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و کاربران در صورت استفاده از کارت حافظه می‌بایست از یک سیم کارت بهره برند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی پی 10 لایت از اندازه‌ی 5.2 اینچی برخوردار استت که تقریبا 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. به لطف فناوری LTPS IPS LCD در این نمایشگر تصاویر به رنگ‌های واقعی نزدیک‌تر است و تصاویر به‌خوبی از زوایای مختلف قابل رؤیت هستند. تصاویر در این نمایشگر با وضوح 1080 در 1920 و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است و هارد پروگرم شده داخلی این دستگاه از نوع eMMC 5.1 می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 10 لایت از یک لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است که به دلیل برخورداری از بازشوندگی دیافراگم نور خوبی به لنز می‌تابد و همین امر باعث ثبت تصاویری روشن و با وضوح بالایی می‌شود. این دوربین قادر است ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک سنسور 8مگاپیکسلی برخوردار است و تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با 3000 میلی آمپر ظرفیت شارزدهی تامین می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی P10 lite

کاربران گوشی‌های هوشمند پس از استفاده‌ی طولانی مدت از اسمارت فون‌های خود ممکن است به دلیل ضربه و یا آبخوردگی قطعات داخلی دستگاه آنان دچار آسیب شود که نیاز به تعمیر و تعویض دارد. تعمیر گوشی هواوی پی 10 لایت یکی از خدماتی است که توسط تعمیرکاران خبره و ماهر در این مرکز به مشتریان عزیز ارائه می‌شود. کافی است کاربران با مراجعه به این مرکز جهت تعویض قطعات گوشی هواوی پی 10 لایت خود اقدام نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست به این مجموعه ارسال نمایند. تعمیرکاران این مرکز در ابتدا دستگاه را عیب یابی کرده و با برآورد هزینه و اعلام آن به کاربران در صورت رضایت آن‌ها به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام خواهند کرد. در این مجموعه تعمیرکاران جهت تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌کنند لذا با اطمینان کامل می‌توانید به این مرکز مراجعه نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی P10 lite

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی P10 lite را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی  P10 lite روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.