نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

مارس 2019 هواوی با رونمایی از گوشی هواوی Y7 2019 محصولی ارزان قیمت با ظاهری شیک همراه با باتری خوب به کاربران عرضه داشت.  این گوشی در سه نوع رنگ  سیاه، آبی و همچنین قرمز در دسترس است و از بدنه‌ای پلاستیکی با فریم‌های مات و پنل پشت براق پوشانده شده است که درب پشت وای 7 2019 مستعد جذب چربی و خط و خش می باشد بنابراین می توانید با استفاده از قاب از بدنه‌ی گوشی خود محافظت نمایید. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Y7 2019 با اندازه‌ی 6.26 اینچی به طور تقریبی 80 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. در حاشیه‌ی بالای این قطعه شاهد دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اسپیکر مکالمه هستیم.

بلندگوهای این گوشی در لبه‌ی پایین گوشی در دوطرف پورت USB قرار گرفته است و در لبه‌های کناری دکمه‌های ولوم و پاور این دستگاه دیده می‌شود. بر روی پنل پشتی اسکنر اثر انشگت تعبیه شده است که با لمی آنی این قطعه می توان قفل صفحه نمایش را باز کرد. دوربین گوشی هواوی وای 7 2019 با بهره گیری از دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی قادر است تصاویری نسبتا خوبی و ویدئوهایی با رزولوشن 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نماید. باتری گوشی هواوی Y7 2019 نیز با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپری قادر است تا میزان انرژی مصرفی دستگاه را تامین کند.

تعمیر گوشی هواوی Y7 2019

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی هواوی Y7 2019  را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر هواوی Y7 2019 به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی هواوی Y7 2019 موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی هواوی Y7 2019

مجموعه تعمیرات 118 با اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004  که به منظور پایش و اندازه گیری رضایت مشتری تعیین شده است٬ دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی است لذا تعمیرکاران می توانند با اطمینان خاطر جهت خرید قطعات و ابزارالات تعمیرات موبایل به این مرکز مراجعه نمایند. خرید قطعات گوشی هواوی وای 7 2019 نیز در این مرکز با بهترین کیفت و قیمت مناسب به فروش می رسد. تعمیرکارانی که تمایل به خرید محصولات دارند می توانند به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند و با ثبت سفارش در سایت این مرکز می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایند. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده می توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش این مرکز جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی وای 7 2019 مطلع گردید.