نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

آیا قطعات گوشی سامسونگ Galaxy A32 5G شما خراب شده است؟ با توجه به اینکه این روزها بسیار از تلفن‌های همراه استفاده می‌شود پس خرابی هر کدام از قطعات آن بدیهی‌ست. اما جای نگرانی نیست ما کنار شما هستیم تا بهترین مسیر را برای رهایی از این مشکلات پیدا کنید. هر کدام از قطعات در تلفن همراه ویژگی‌های خاص خود را دارد و همچنین راه‌های مراقبتی مختص به خود را دارد. در ادامه اصلی‌ترین آن‌ها را برای شما آورده‌ایم. اما خرابی‌های تلفن همراه معمولا به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تقسیم می‌شوند که مشکلات سخت افزاری مربوط به قطعات گوشی می‌باشد و هزینه‌بر تر از مشکلات نرم‌افزاری می‌باشد. مشکلاتی که مربوط به نرم افزار گوشی می‌باشد گاهی با کمی سرچ در اینترنت به راحتی قابل حل هستند. اما گاهی هم نیاز به تخصص خاص خود را دارد و به راحتی قابل حل نیستند که حتما باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت.

تعمیر گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

دلایل اصلی خرابی گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث خرابی قطعات گوشی می‌شود. هر قطعه ممکن است به دلیلی خاص دچار خرابی شود. گاهی هم برخی از قطعات به دلیل پایان سیکل مصرف‌شان خراب می‌شوند. اما دلایل رایجی که مراجعه کنندگان ما بیشتر با آن مواجه هستند، خوردن ضربه شدید به دستگاه و همچنین آب خوردگی می‌باشد. شاید شما هم بارها و بارها گوشی موبایل‌تان از دست‌تان افتاده باشد. این اتفاق می‌تواند باعث آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی، گلس گوشی، دوربین گوشی، بدنه گوشی و بسیاری از قطعات دیگر شود. گاهی هم مایعاتی وارد گوشی می‌شود که می‌تواند باعث خرابی اتصالات داخل گوشی، خرابی هارد، خرابی باتری، سوختن تاچ و ال سی دی شود. ما در ادامه به بررسی قطعات مهم گوشی و نکات مهم در خصوص هر کدام پرداخته‌ایم با ما همراه باشید.

خرابی باتری گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

باتری گوشی سامسونگ galaxy a32 5G از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. ظرفیت باتری این گوشی برابر با 5000 میلی آمپرساعت می‌باشد. این باتری غیرقابل جدا شدن می‌باشد و خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که زیاد از گوشی خود استفاده می‌کنید حتما با خرابی باتری مواجه شده‌اید‌. از آنجایی که باتری موبایل یک قطعه مصرفی می‌باشد پس از مدتی استفاده رفته رفته عملکردش ضعیف می‌شود و بالاخره یک روز عمرش به پایان می‌رسد. گاهی ممکن است گوشی به یکباره خاموش شود. یا بدنه گوشی و باتری به طور غیرطبیعی داغ شود. یا فقط زمانی بتوان از گوشی استفاده کرد که در شارژ باشد. این‌ها همه نشان از خرابی باتری می‌باشد و در صورت بروز هر کدام از آن‌ها حتما باید نسبت به تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید. اگر باتری سامسونگ گلکسی a32 5G شما هم خراب شده است برای رفع این مشکل  حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. بهتر است با رعایت برخی نکات   عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید.

  • شارژ باتری را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید:
    با بررسی‌هایی که شده، بیان شده که باتری گوشی را بین ۳۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید این کار به سلامت باتری شما کمک می‌کند.
  •  از گرم شدن باتری گوشی جلوگیری کنید: گرما دشمن باتری است. سعی کنید دمای باتری خود را بین ۲۵ تا ۳۰ درجه نگه دارید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های a32 5G خود از صفحه نمایشی از نوع TFT استفاده کرده است. اندازه تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ galaxy a32 5G برابر با 6.5 اینچ یا به عبارتی 102.0 سانتی‌متر مربع می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 81.6 درصد می‌باشد. رزولوشن در این نمایشگر برابر با 720 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی 270 پیکسل در اینچ می‌باشد. خاموش شدن صفحه نمایش و روشن نشدن آن، کار نکردن تاچ گوشی و بسیاری علائم دیگر که این‌ها خبر از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی را می‌دهد. این اتفاقات از متداول‌ترین مشکلاتی است که برای تلفن همراه پیش می‌آید. پس جای نگرانی نیست با تعویض قطعه مشکل گوشی شما برطرف می‌شود. از آنجایی که تاچ و ال سی دی گوشی از جمله قطعات گران در گوشی‌ست پس بهتر است از آن بیشتر مراقبت کنید. اما به هر حال خرابی تاچ و ال سی دی مشکلی است که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. پس اگر ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی a32 5G شما خراب شده است. برای رفع این مشکل و تعویض آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.
برخی از راه‌های مراقبتی تاچ و ال سی دی را باهم بررسی می‌کنیم.

  1. استفاده از محافظ‌های حرارتی صفحه نمایش.
  2.  مراقبت از گوشی در برابر آب خوردگی.
  3.  استفاده از قاب مناسب برای گوشی.
  4.  توجه به محل قرارگیری تلفن همراه.

و بسیاری از موارد دیگر که با رعایت آن‌ها احتمال خرابی تاچ و ال سی دی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهیم.

خرابی سوکت شارژ گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

سوکت شارژ گوشی اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. پس اگر گوشی شما در هنگام شارژ شدن مشکل داشت بهتر است اول سوکت شارژ را بررسی کنید. معمولا سوکت شارژها  ممکن است به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه شوند. اول از هر چیز محل سوکت شارژ را تمیز کنید که اگر مشکل بر اثر تجمع گردوغبار به وجود آمده است برطرف شود. گاهی هم ممکن است اتصالات آن بر اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشد و باید آن را تعویض یا تعمیر کنید. در صورتی که سوکت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی a32 5G  شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

گاهی اوقات با خرابی قطعات گوشی موبایل نگران می‌شویم که نکند گوشی‌مان دیگر قابل استفاده نباشد. اما نگران نباشید با تعمیر و یا تعویض قطعات می‌توانید مشکل گوشی خود را برطرف کنید. تعمیر قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G در مجموعه ما به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه‌ای و با وسیله تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. در صورتی که قطعه مورد نظر در مرکز تعمیرات در دسترس باشد تعویض قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G شما در کم‌تر از دو ساعت انجام می‌شود. فقط کافی‌ست گوشی خود را به دست ما برسانید. علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست برای ما ارسال کنید. پس تعویض قطعه مورد نظر دستگاه به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. عزیزانی که ساکن تهران هستند می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند.

خرید قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی a32 5G باید به آن توجه داشته باشید اصل و با کیفیت بودن قطعات می‌باشد. زیرا یکبار خریدن یک قطعه خوب خیلی به صرفه‌تر و کم هزینه‌تر از چندبار خریدن قطعات بی کیفیت است. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که به سراسر ایران ارسال دارد. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی  و تلفنی خرید خود را انجام دهید. در صورت خرید از طریق سایت ما و یا ثبت سفارش تلفنی در اسرع وقت قطعه مورد نظر برای‌تان ارسال می‌شود. به دلیل نوسانی بودن قیمت‌ها در صورتی که قیمت قطعات گوشی سامسونگ galaxy a32 5G در سایت درج نشده باشد می‌توانید از طریق تماس با ما از قیمت بروز آن‌ها مطلع شوید. با اطمینان خرید کنید.