نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3 شما خراب شده است جای نگرانی نمی‌باشد. قطعات خراب قابل تعویض است‌. ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. ابتدا باید گوشی خود را برای عیب‌یابی به یک مرکز معتبر ببرید. مشکلات ایجاد شده برای تلفن همراه به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تبدیل می‌شود. اگر مشکل از نرم‌افزار گوشی بود با کمی تغییر در تنظیمات می‌توانید مشکل را حل کنید. گاهی هم با ریست کردن و یا ریست فکتوری کردن مشکل قابل حل است. اما در برخی موارد حل آن نیاز دانش خاص خود را دارد و باید از افرهد متخصص کمک گرفت. دسته دیگر از مشکلات، مشکلات سخت‌افزاری است. اگر گوشی شما دچار مشکل سخت‌افزاری شده است حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. زیرا تعمیر قطعات گوشی کار هر کسی نمی‌باشد.

قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

خرابی های متداول گوشی اچ تی سی

از رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه که مشتریان ما بیشتر از آن شکایت دارند خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری گوشی و خرابی هارد گوشی می‌باشد. از دلایل اصلی خرابی قطعات گوشی آب خوردگی و ضربه خوردگی می‌باشد. اگر هر مایعاتی وارد گوشی شما شده است ممکن است باعث خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، سوختن هارد و خرابی اتصالات اسپیکر شود. اگر گوشی شما دچار ضربه خوردگی شود باعث شکستن ال سی دی گوشی، شکستن درب پشت و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. حتما از گوشی خود در برابر این عوامل مراقبت کنید. در ادامه برخی از رایج‌ترین خرابی‌ها را به طور اختصاصی بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی wildfire E3

قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی wildfire E3 به اندازه 6.52 اینچ یا به عبارتی 104.4 سانتی‌مترمربع است. این نمایشگر از نوع IPS LCD است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا 82.2 درصد است. رزولوشن در این نمایشگر برابر با 720 در 1560 پیکسل است. این ال سی دی دارای تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ است. مشکلات تاچ و ال سی دی از جمله متداول‌ترین مشکلات در تلفن همراه است اما با تعویض آن مشکل به راحتی حل می‌شود‌. گاهی گوشی شما به یکباره خاموش می‌شود. این مشکل ممکن است به دلیل سوختن تاچ و ال سی دی گوشی باشد. آب خوردگی یکی از دلایل اصلی سوختن ال سی دی گوشی می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. گاهی نیز صفحه نمایش سوسو می‌زند که بسیار آزاردهنده هست. گاهی هم بخشی از صفحه نمایش سیاه می‌شود. که این موارد نشان دهنده خرابی تاچ و ال سی دی گوشی است. برای رهایی از آن‌ها و برای رفع مشکل ال سی دی گوشی اچ تی سی والدفایر E3 حتما به مراکز معتبر و متخصص مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی اچ تی سی wildfire E3

قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

باتری گوشی اچ تی سی wildfire E3 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این گوشی توسط کارخانه در گوشی تعبیه شده است و کاربر خود قادر به بیرون آوردن آن نیست. این گوشی دارای شارژ سریع ۱۰ واتی است. باتری گوشی یک قطعه مصرفی است که بعد از مدتی استفاده رفته رفته عمرش به پایان می‌رسد. اگر باتری گوشی شما با اتفاقاتی مانند آب خوردگی دچار مشکل نشود یک روزی به طور طبیعی عمرش به پایان می‌رسد. پس گریزی از آن نیست. معمولا اختلالاتی که برای شارژ شدن گوشی به وجود می‌آید به باتری مربوط می‌شود. مثلا گوشی زود شارژ خالی می‌کند و یا شارژ نمی‌شود. قبل از بررسی باتری بهتر است سوکت شارژ را بررسی کنید اگر مشکل از آن نبود به احتمال زیاد از باتری گوشی است. اگر گوشی دچار آب خوردگی شود و باتری آن بسوزد گوشی به طور کامل خاموش می‌شود. و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. اگر گوشی شما هر کدام از علائم بالا را داشت باید باتری گوشی اچ تی سی والدفایر E3 خود را تعویض کنید. برای اینکار حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی اچ تی سی wildfire E3

هارد گوشی اچ تی سی wildfire E3 همان حافظه داخلی گوشی می‌باشد که اطلاعات ما را با هر فرمتی مانند عکس، فیلم، موسیقی را در خود ذخیره می‌کند. کمپانی اچ تی سی گوشی‌های والدفایر ای ۳ خود را در دو سری با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ۴ گیگابایت رم روانه بازار بازار کرده است. هارد گوشی یک قطعه ریز است که روی مادربرد گوشی قرار گرفته است. این قطعه ریز ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شود. از آنجایی که اطلاعات ما درون هارد ذخیره می‌شود بهتر است از آن مراقبت کنید. زیرا اگر هارد گوشی آسیب جدی ببیند و نیاز به تعویض آن باشد. اطلاعات‌ِ داخل گوشی به طور کامل از بین می‌رود. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن هارد گوشی است از گوشی خود در برابر آب‌خوردگی مراقبت کنید. قبل از اینکه هارد گوشی‌تان دچار مشکل شود و اطلاعات‌تان از بین برود پیشنهاد می‌کنیم حتما از اطلاعات‌تان یک فایل کپی در هاردی دیگر تهیه کنید. اگر هم آسیب سطحی باشد به کمک تعمیرکاران کاربلد هارد قابل تعمیر است‌. پس هارد گوشی اچ تی سی والدفایر ای ۳ شما آسیب دیده است. تا کار از کار نگذشته است گوشی خود را به یک مرکز معتبر ببرید.

قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

خرابی اسپیکر گوشی اچ تی سی wildfire E3

مشکلات مربوط به صدا یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای هست که بروز آن برخی از فعالیت‌های گوشی را مختل می‌کند. اگر صدای گوشی شما به طور کامل قطع شده است و با به شدت ضعیف شده است و یا به گونه‌ای گوش‌ خراش از گوشی خارج می‌شود نگران نباشید. با تعویض اسپیکر گوشی اچ تی سی والدفایر ای ۳ مشکل گوشی شما به طور کامل حل می‌شود.

قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

اگر قطعات گوشی اچ تی سی والدفایر ای ۳ شما خراب شده است و به دنبال مرکزی معتبر می‌گردید مسیر را درست آمده‌اید. مجموعه ما به کمک تکنیسین‌های حرفه‌ای مشکل گوشی شما را برطرف می‌کنند. شما می‌توانید دستگاه خود را به دو صورت حضوری و غیرحضوری به دست ما برسانید. عزیزانی که ساکن تهران هستند می‌توانند از پیک رایگان مجموعه ما استفاده کنند. پس از اینکه دستگاه شما به دست ما رسید گوشی عیب‌یابی و برآورد هزینه می‌شود. در صورت اعلام موافقت شما، کار تعمیر شروع می‌شود. تا مشکل برطرف شود. در صورتی که قطعه مورد نظر در مرکز تعمیرات باشد تعمیر قطعات گوشی اچ تی سی والدفایر E3 و همچنین تعویض قطعات گوشی htc wildfire E3 در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. پس از پایان فرآیند کاری، دستگاه به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3

یکی از دغدغه‌هایی که کاربران تلفن همراه زمانی که قطعات گوشی‌شان خراب می‌شود دارند این است که قطعات اصل و اورجینال را از کجا پیدا کنیم؟ ما این نگرانی شما را رفع کرده‌ایم. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را در اختیار شما قرار می‌دهیم. اگر قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی والدفایر E3 را دارید. می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل نوسانات ارزی ممکن است قیمت قطعات افزایش و یا کاهش یابد. به همین دلیل اگر قیمت قطعات گوشی اچ تی سی wildfire E3 در سایت درج نشده باشد. برای اطلاع از قیمت بروز با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. با خیال آسوده خرید کنید.