نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy M31 یکی از میان رده های شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2020 وارد بازار شده است. این گوشی با ابعاد159.2 * 75.1 * 8.9  میلیمتر و وزن 191 گرم، دارای نمایشگری از نوع Super AMOLED به اندازه  6.4 اینچ می باشد که 80.9 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. رزولوشنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است برابر با 1080 *2340 پیکسل است که یعنی در هر اینچ 411 پیکسل وجود دارد. برای محافظت از این نمایشگر از گوریلاگلس3 استفاده شده است که در برابر ضربه و خط و خش از آن محافظت خواهد کرد. پردازنده گرافیکی  که از نوع  Exynos 9611  می باشد نیز برای نمایش بهتر به کمک این نمایشگر آمده است.

سیستم عامل این گوشی اندروید 10.0 است که قابل ارتقاء می باشد، برای پردازنده مرکزی از Octa-core و تراشه اصلی از نوع Exynos 9611  می باشد. از مهمترین قطعات گوشی که کاربران نیز به آن توجه دارند دوربین های یک گوشی می باشد. دوربین اصلی این گوشی از چهار دوربین تشکیل شده است.دوربین اول دارای سنسور64 مگاپیکسلی می باشد که از لنز واید با فاصله کانونی 26 میلیمتر در آن استفاده شده است. دوربین دوم اولترا واید با کیفیت 8 مگاپیکسل و دوربین سوم و چهارم دارای کیفیت 5 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز با کیفیت 32 مگاپیکسل که از لنز واید در آن استفاده شده ارائه شده است. اما این ویژگی ها نیاز به باتری پرقدرتی دارد که باتری میلی آمپری که از نوع لیتیوم یونی می باشد و شرکت آن را انتخاب کرده گزینه ای مناسب برای این گوشی است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی M31

اگر گوشی همراه شما به هر دلیلی آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید به دنبال مرکزی معتبر و حرفه ای باشید. مرکزی که هم دارای کادری مجرب و ماهر باشد هم از ابزارهای تخصصی جهت این امر استفاده کند. البته باید دقت داشته باشید که از قطعات اورجینال جهت این تعمیر گوشی استفاده شود. برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M31 می‌توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز دارای مجوزهای لازم بوده و تمام تعمیرکاران ما دارای سابقه و مهارت بالایی می باشند. در این مرکز برای تعمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده می‌شود و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم که دارای استانداردهای جهانی می‌باشند. به همین دلیل با دقت و مهارت بالایی گوشی شما در این مرکز تعمیر می شود. با استفاده از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ M31 مجددا کیفیت اولیه گوشی بازگردانده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی سامسونگ گلکسی ام31

یکی از مسائل مهمی که امروزه برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد کیفیت قطعاتی است که در حین تعمیر برای گوشی استفاده می شود. اما خرید قطعات اورجینال و اصلی برای گوشی با توجه به گسترش قطعات فیک که شباهت بسیاری به قطعات اصلی دارند نیز بسیار مشکل شده است. خرید قطعات گوشی گلکسی  M31 را باید از مرکزی معتبر انجام دهید تا از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان داشته باشید. در مرکز تعمیرات ۱۱۸ علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy M31 فروش قطعات نیز انجام می شود. این مرکز به صورت مستقیم قطعات را به فروش می رساند به همین دلیل  قیمت قطعات گوشی سامسونگ M31 بسیار مناسب بوده و از طرفی به دلیل سابقه چند ساله در این زمینه می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمامی قطعات موجود در فروشگاه با ضمانت عرضه می شود.